Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

wtf voor een tip is me dat?

Huiswerk van onze oudsten op kabas. Woorden met d of t. Wat koop je in een winkel dat ook een bericht is?

eOjbNAW.jpeg
Zeker dat het moet eindigen op een d of t en niet gewoon de letter moet bevatten?

“Boodschap” is het enige woord wat bij die tips past.

We zijn het opnieuw tegengekomen in de volgende oefening, daar tonen ze kort het woord en moeten ze het over typen.

boodschappen, niet boodschap, maar boodschappen

Maak van je tip dan "berichten" hé

We zijn het opnieuw tegengekomen in de volgende oefening, daar tonen ze kort het woord en moeten ze het over typen.

Volgende tip:

Je vindt het in een drijvend vehikel en je kan er spullen op leggen.

Bootschabben

Ah de opdracht verkeerd begrepen dus, eindigen op d of t.

To be fair, het is boodschappen doen, niet een boodschap doen, denk ik. Allez, tenzij je naar de WC gaat.

Volgens mij opgelicht bij de schatting van ons appartement. Op het internet een - op het eerste zicht - betrouwbare schatter gevonden. Hij kwam vorige week woensdag langs, documenten van het appartement ingevuld, gehandtekend, betaald met payconiq. We zouden het schattingsverslag vrijdag krijgen. Vrijdagavond mail gestuurd waar het is, gezien de afspraak was dat we het vrijdag kregen. Geen reactie tot vanmorgen dat hij ziek was geworden en dat we het vandaag sowieso zouden krijgen. Om 18u een mail met de vraag 2e pagina van het document door te sturen omdat hij het "verkeerd" had ingescand. Intussen ook het BTW-nummer opgezocht en dat blijkt niet meer actief sinds januari 2021. Fml.

wtf voor een tip is me dat?

Huiswerk van onze oudsten op kabas. Woorden met d of t. Wat koop je in een winkel dat ook een bericht is?

eOjbNAW.jpeg
Leuk hè die dingen. Daarstraks toevallig op bingel vd dochter:
Bakker maakt 250 koekskes per dag. Hoeveel koekskes maakt hij in 4 werkweken. Geef de bewerking en oplossing.
Enige correct antwoord was dus 250 x 4 x 5 = 5000 ... 250 x 5 x 4 = 5000 was incorrect. Toch compleet onlogisch om eerst 1 dag x 4 weken te doen en dan nog pas maal 5 dagen per week te doen.

Bakker maakt 250 koekskes per dag. Hoeveel koekskes maakt hij in 4 werkweken. Geef de bewerking en oplossing.
Enige correct antwoord was dus 250 x 4 x 5 = 5000 ... 250 x 5 x 4 = 5000 was incorrect. Toch compleet onlogisch om eerst 1 dag x 4 weken te doen en dan nog pas maal 5 dagen per week te doen.
En hoe weet je nu of die niet in het systeem zit van de 4 dagen werkweek?
Of het is mss een zelfstandige die ook op zaterdag werkt

Te weinig parameters om een correct antwoord te geven hoor.

M'n nonkel is bakker. Werkt ook op zaterdag en zondag. Bakt 250 koekskes per dag maar soms ook 200 of 300, volgens de verkoop.

Wat een belachelijk vraagstuk.

zondag naar amsterdam geweest. Mijn 4e bezoek al zeker, maar mijn vrouw nog nooit, dus ze wou dat ook eens zien.
Er was ook nog een koppel mee.

Amai dat is toch niet meer normaal daar, we zetten ons neer, en bestellen 4 pintjes.
"meneer we hebben enkel halve liters". Ik zeg geef ons maar 2 halve liters (de mannen),
en geef de vrouwen dan 2 desperado's.
samen 30 euro :wtf:

Verder gaan de meeste restaurants maar open om 16 uur.
Maar wij waren er met een groeps bus, en moesten om 17u al terug aan het ophaalpunt zijn....

Verder ook gewoon bomvol luidruchtige toeristen, veel kots en gebroken glas, weinig deftige winkels....
Nee ik vind het een verloederde stad. Ik denk dat het nu wel de laatste keer is dat ik er ben geweest.

Terug
Bovenaan