Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Waarom denk je direct aan sneeuwkanonnen? (Of daar komt je post toch op neer denk ik)
Ik denk dat skiliften zelf wel de grootste brok op hun nemen. Serieuse motoren die toch wel redelijk wat uurtjes aant draaien zijn, en afhankelijk van het gebied kan dit al snel oplopen.

En zeer moeilijk om cijfers te vinden maar avoriaz heeft bijvoorbeeld een toeristen capaciteit van 17500 personen. Stel dat er nog maar 10.000 1 dagje gaan skien aan 50€ voor een dagpas is al 500.000€

Of omgekeerd 120.000/50€= maar 2400 personen die 1 dag op de piste staan.

Peanuts dus.
Ik dacht eigenlijk aan een kustmatig klimaat creëren ("in een klimaat waar dat niet zou kunnen bestaan....ook bouwen in de VAE"). Allezja, sneeuwkanonnen in een skigebied is toch iets helemaal anders dan een grote ruimte koelen.

Ik dacht eigenlijk aan een kustmatig klimaat creëren ("in een klimaat waar dat niet zou kunnen bestaan....ook bouwen in de VAE"). Allezja, sneeuwkanonnen in een skigebied is toch iets helemaal anders.
Ok, nu ik de post nog eens lees kan ik misschien verkeerd zijn.
Skipiste vs skigebied :unsure:
Als het over een snowworld of dergelijke gaat is het wel wat anders maar opzich denk ik wel dat daar een goed businessmodel achter zit.

Ok, nu ik de post nog eens lees kan ik misschien verkeerd zijn.
Skipiste vs skigebied :unsure:
Als het over een snowworld of dergelijke gaat is het wel wat anders maar opzich denk ik wel dat daar een goed businessmodel achter zit.
Om het hier allemaal niet te doxen. Het ging in ieder geval over een indoor-skipiste. Het gesprek ging ook over de corona tijd, dat ze toen dicht moesten maar de stroomkosten bleven enorm lopen doordat ze die sneeuw blijkbaar gaande moeten houden want nieuwe sneeuw maken duurt te lang of dergelijke? Ben geen expert so yeah.

Net wel even de jaarrkening opgezocht en (op 2019 en 2020) na draaien ze toch redelijk winst. Nu ook niet om wow van te zeggen. Maar ze draaien winst.

Deze mevrouw overlijd in de 'mosselstraat', op weg naar het werk. (stadsambtenaar)
En de burgemeester/familie post dan een artikel ivm het rouwregister met een foto waarop mevrouw mossels aan het klaarmaken/eten is.
Beetje raar imo, alez ik zou dan toch voor een andere leuke foto gaan...

Toekomen op de fitness, een locker openen en een gigantische wietgeur die je tegemoet komt...
Gelukkig werkt dieje mens aan een gezond lichaam. :unsure:

Deze mevrouw overlijd in de 'mosselstraat', op weg naar het werk. (stadsambtenaar)
En de burgemeester/familie post dan een artikel ivm het rouwregister met een foto waarop mevrouw mossels aan het klaarmaken/eten is.
Beetje raar imo, alez ik zou dan toch voor een andere leuke foto gaan...

ik betwijfel of die burgemeester zelf die foto gekozen heeft, zal wel van de familie komen

Het was vandaag vuilophaling. Maar uitzonderlijk geen pmd. Natuurlijk 2 man van het appartementsblok hadden dit niet door en ze hebben toch pmd zakken buiten gelegd.

Heeft er dus iemand een heel groot zeil over de pmd zakken gelegd met ne sticker: Vandaag géén pmd! :rofl:
Da fuck - wat moet ik nu met dit megagroot zeil doen?

Het was vandaag vuilophaling. Maar uitzonderlijk geen pmd. Natuurlijk 2 man van het appartementsblok hadden dit niet door en ze hebben toch pmd zakken buiten gelegd.

Heeft er dus iemand een heel groot zeil over de pmd zakken gelegd met ne sticker: Vandaag géén pmd! :rofl:
Da fuck - wat moet ik nu met dit megagroot zeil doen?
Bij de volgende pmd ophaling meegeven?

Ik was bij de gemeenteraad aan het zoeken naar een goedkeuring van een omgevingsvergunning van ons, kwam ik er een paar tegen van mensen waar ze voor geweigerd was. Nu ging ik eens kijken (allemaal vrij online in te zien), waarom er een paar afgewezen waren. Kwam ik deze tegen:

Helemaal van onder die pdf.

De madam had een aanvraag gedaan voor een gebouw om te vormen naar een hobbystal en het "Departement Landbouw en Visserij (Dept. Landbouw en Visserij, buitendienst Antwerpen)" besluit om alles uit te spitten met facebook screenshots en al waaruit blijkt dat die mensen van alles aan het doen zijn dat niet mag en ze vragen zelfs aan de gemeente om dat te onderzoeken.

Die mensen zullen wel spijt hebben van hun aanvraag :eek:

Ik was bij de gemeenteraad aan het zoeken naar een goedkeuring van een omgevingsvergunning van ons, kwam ik er een paar tegen van mensen waar ze voor geweigerd was. Nu ging ik eens kijken (allemaal vrij online in te zien), waarom er een paar afgewezen waren. Kwam ik deze tegen:

Helemaal van onder die pdf.

De madam had een aanvraag gedaan voor een gebouw om te vormen naar een hobbystal en het "Departement Landbouw en Visserij (Dept. Landbouw en Visserij, buitendienst Antwerpen)" besluit om alles uit te spitten met facebook screenshots en al waaruit blijkt dat die mensen van alles aan het doen zijn dat niet mag en ze vragen zelfs aan de gemeente om dat te onderzoeken.

Die mensen zullen wel spijt hebben van hun aanvraag :eek:
Mooi, dan toch een overheidsdienst die degelijk werk aflevert.
Nu nog hopen dat er ook gevolg aan wordt gegeven, want dit is er zwaar over. En met de ruimtelijke ordening is het in Belgïe al erg genoeg gesteld....

Heeft Coucke niet alle bijna alle indoor skipistes in België overgekocht?
En Nederlandse blijkbaar. Hij was bij deze ook al langs geweest. Al was zijn onderhandelingstactiek overal blijkbaar: "Ik geef dit er voor. Als ge een euro meer vraagt ben ik weg, en niemand anders gaat het kopen, dus wat zal het zijn?"

Daarstraks naar de Aldi geweest. Ik had net alles in de koffer geladen.
Passeert er mij een kerel die net was toegekomen en zegt tegen mij: 'geeft uw winkelkar anders maar hoor, dan pak ik ze mee'.
Ik: 'ja, da's goed, als je mij 50 cent geeft'.
Hij: 'ah ja.'
En hij gaat verder.
:wtf:

Daarstraks naar de Aldi geweest. Ik had net alles in de koffer geladen.
Passeert er mij een kerel die net was toegekomen en zegt tegen mij: 'geeft uw winkelkar anders maar hoor, dan pak ik ze mee'.
Ik: 'ja, da's goed, als je mij 50 cent geeft'.
Hij: 'ah ja.'
En hij gaat verder.
:wtf:
Die moest waarschijnlijk in de Colruyt zijn in de plaats.

Terug
Bovenaan