GETHEZ
Well-known member
Omdat het een tijdloze account is uiteraardWat maakt uw Minecraft account zoveel waard?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat het een tijdloze account is uiteraardWat maakt uw Minecraft account zoveel waard?![]()
Classic BG, is mijn WTF moment hierbij......
@Waelvis z'n uitleg kadert het al een pak beter, het is ook anders als je een gezin hebt met 3 kinderen... plus zijn reactie toont ook aan dat hij het eigenlijk wel zinvol zou uitgeven, ondanks dat het nog steeds snel zou op zijn. I.t.t. wat jij zegt ook toch wel een stevige financiële hulp in het leven.
Maar de andere reactie die ik citeerde genre: "Wat ben je nu met een erfenis van 200k?" wel die vind ik vanuit mijn perspectief nogal wereldvreemd: daar ben je best wel verdomd veel mee, en de belasting erop is een fractie van hetgeen je betaalt op het geld dat je uit arbeid haalt.
Sommige mensen zijn toch echt wereldvreemd op dit forum op financieel vlak denk ik dan.
200.000 is veel geld. Uiteraard! Het kan veel betekenen in iemands leven. Het zal het leven makkelijker maken, zoals je ook aanhaalt. Je kan je lening sneller aflossen, kiezen voor die minder betaalde maar leukere job, je hoeft je geen zorgen te maken over je pakweg drie kinderen die allemaal op kot willen, enz. Absoluut waar en zeer waardevol.Ik ga ook nergens akkoord dat de grens op € 1 000 000 moet liggen al haal ik dat bedrag in mijn leven nooit niet.
Maar sorry, € 200k erven of krijgen zou voor mij wél een fundamenteel levensverandering betekenen, dat is net niet 5 keer mijn huidig jaarloon (en dan zou ik niets mogen opleven), dan heb ik vorig jaar nog maar net een deftig stukje opslag gekregen. Met zo'n cadeau betaalde ik mijn appartement af en heb ik nog € 40-50k over, en dan nam ik wel zonder probleem die lager betaalde (€ 500 netto minder per maand al snel) job aan die ik liever zou doen, die waarschijnlijk ook meer maatschappelijke meerwaarde zou betekenen, maar die ik me nu financieel nu eens echt niet kon veroorloven.
@Waelvis z'n uitleg kadert het al een pak beter, het is ook anders als je een gezin hebt met 3 kinderen... plus zijn reactie toont ook aan dat hij het eigenlijk wel zinvol zou uitgeven, ondanks dat het nog steeds snel zou op zijn. I.t.t. wat jij zegt ook toch wel een stevige financiële hulp in het leven.
Maar de andere reactie die ik citeerde genre: "Wat ben je nu met een erfenis van 200k?" wel die vind ik vanuit mijn perspectief nogal wereldvreemd: daar ben je best wel verdomd veel mee, en de belasting erop is een fractie van hetgeen je betaalt op het geld dat je uit arbeid haalt.
Sommige mensen zijn toch echt wereldvreemd op dit forum op financieel vlak denk ik dan.
Ik heb een cape op mijn player van minecon 2012. Zijn blijkbaar nog maar een 3000-tal accounts in de wereld met die cape. En sinds 2016 zijn er geen capes meer te verkrijgen op je account. In totaal zijn er een 20.000 accounts met capes.Wat maakt uw Minecraft account zoveel waard?![]()
Gewoon bijhouden? Dat zal toch maar in waarde stijgen?Ik heb een cape op mijn player van minecon 2012. Zijn blijkbaar nog maar een 3000-tal accounts in de wereld met die cape. En sinds 2016 zijn er geen capes meer te verkrijgen op je account. In totaal zijn er een 20.000 accounts met capes.
Twijfel nog als ik het ga doen. Ik voel me achterlijk om het niet te verkopen voor €500, maar de nostalgische waarde doet natuurlijk ook iets.
Tijd voor een erfenis van 200K!Word kost blijkbaar 69eur per jaar. WTF.
NiceWord kost blijkbaar 69eur per jaar. WTF.
Groot gelijkTijd voor een erfenis van 200K!
Gewoon toch een office key kopen, of licentie hoe noemt dat...Word kost blijkbaar 69eur per jaar. WTF.
Gewoon toch een office key kopen, of licentie hoe noemt dat...

): WPS Office is een gratis alternatief, wel met wat beperkingen naar kleuren en zo toe, raad ik af en toe aan aan vrienden die zo een paar keer per jaar excel of word nodig hebben.Dat ook wel. Kreeg nu ook nog net te horen dat alle minecraft accounts binnen een bepaalde tijd naar Microsoft accounts moesten converteren. Als je dit niet deed binnen een bepaalde tijd kan je niet meer op je account...dus van die 3000 zijn er nog ??? over.Gewoon bijhouden? Dat zal toch maar in waarde stijgen?

Het is een absurd bedrag natuurlijk, maar eigenlijk is het concept van een skipiste in een klimaat waar dat niet zou kunnen bestaan dat eigenlijk ook. Dan moet je je bedenken dat ze die ook bouwen in de VAE.Kreeg gisteren van een kennis te horen dat de skipiste waar hij werkt, €120.000/maand aan energiekosten had tijdens de piekprijzen.
Akkoord. Initieel had ik zoiets van "What the actual fuck", maar toen schoot het me te binnen dat je natuurlijk een gigantische diepvries hebt en dat het dus ergens wel logisch is.Het is een absurd bedrag natuurlijk, maar eigenlijk is het concept van een skipiste in een klimaat waar dat niet zou kunnen bestaan dat eigenlijk ook. Dan moet je je bedenken dat ze die ook bouwen in de VAE.
Waarom denk je direct aan sneeuwkanonnen? (Of daar komt je post toch op neer denk ik)Het is een absurd bedrag natuurlijk, maar eigenlijk is het concept van een skipiste in een klimaat waar dat niet zou kunnen bestaan dat eigenlijk ook. Dan moet je je bedenken dat ze die ook bouwen in de VAE.