Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Allemaal goed en wel dat wanneer voetgangers en fietsers (diagonaal) mogen oversteken dat wagens altijd rood hebben op dat ogenblik hé.
Dat werkt op bepaalde locaties maar doe zoiets aan het station in Antwerpen Berchem en je hebt dikke shit tijdens de spits? Ahum ..

Fietsers en wagens allemaal door elkaar op het kruispunt wegens filevorming en mensen die nog willen oversteken wanneer dit niet meer gaat lukken. Ik zie dat dus echt gebeuren.
Staat toch nergens dat dat op elk kruispunt zal toegepast worden?

Wat ik het gekste vind is dat er een bord gaat komen dat aanduidt dat fietsers daar mogen kiezen tussen fietspad en weg, met als logica dat zo snelle fietsers tragere kunnen voorbij steken.

Dat gaat zeker goed lopen, want iedereen vindt zichzelf wel snel genoeg vermoed ik. Meer vrije keuze hé, dat hadden we nodig.
kvraag me ook af als je schuin oversteekt en er zo een speedelec achtig ding van rechts komt dit ook geen potentieel gevaarlijke situaties kan opleveren.

"Je kan ook té rijk zijn": professor Ingrid Robeyns pleit voor maximumvermogen van 1 miljoen euro per persoon

Dat is niet goed voor de BG’ers hé.

IMG_2727.jpeg

Deze advertentie op Youtube.

Ik weet niet welke beginner Photoshop ze aangenomen hebben, maar die kleuren zijn afgrijselijk.

Misschien was het wel iemand uit de cursus ‘Photoshop voor senioren’ die mevrouw kent.

Op mobiel kan ik de kleuren zelf beter krijgen.

B226E505-3DFD-463D-A6A6-ACC362D00444.jpeg

Laatst bewerkt:
"Je kan ook té rijk zijn": professor Ingrid Robeyns pleit voor maximumvermogen van 1 miljoen euro per persoon

Als je elke dag dan 1 miljoen ter beschikking hebt kan ik hier gerust met leven.
Dus vandaag koop ik een wagen van 100K en morgen staat mijn miljoen terug aangezuiverd.
Maar stel je bepaalt dat op een dag en iedereen heeft 1 mil.
Bepaalde mensen gaan dat direct opdoen en elke week goed gaan eten en wat luxe links en rechts, en den andere doet daar niets van op, blijft spaarzaam en heeft geen nood aan foliekes. Die mens gaat rap meer als 1 mil hebben, wat dan?

Inhalen op dinsdag 19/12. Op zich slim bekeken als je niet gestudeerd zou hebben, maar ik denk niet dat ze zo ver doorgedacht hebben.
Dat denk jij. Ik zie er genoeg op mijn werk die te dom zijn om hooi te eten, maar ze zijn wel slim genoeg om te doen alsof ze hun rijbewijs kwijt zijn en een nieuw proberen aan te vragen terwijl het eigenlijk ingetrokken is.

Ik zou er begot nog niet eens aan denken.

Wat een onzin. Wat ben je nu met een erfenis van 200k? Dat leef ik op op nog geen 5 jaar en dat zonder al te gek te doen. Die madame denkt ook dat ze interessant is.

Als je elke dag dan 1 miljoen ter beschikking hebt kan ik hier gerust met leven.
Dus vandaag koop ik een wagen van 100K en morgen staat mijn miljoen terug aangezuiverd.
Maar stel je bepaalt dat op een dag en iedereen heeft 1 mil.
Bepaalde mensen gaan dat direct opdoen en elke week goed gaan eten en wat luxe links en rechts, en den andere doet daar niets van op, blijft spaarzaam en heeft geen nood aan foliekes. Die mens gaat rap meer als 1 mil hebben, wat dan?
Ach, (schijn)vennootschapje oprichten. Klaar!

Dat denk jij. Ik zie er genoeg op mijn werk die te dom zijn om hooi te eten, maar ze zijn wel slim genoeg om te doen alsof ze hun rijbewijs kwijt zijn en een nieuw proberen aan te vragen terwijl het eigenlijk ingetrokken is.

Ik zou er begot nog niet eens aan denken.

gij gebruikt wss de correcte term "rijbewijs ingetrokken"

Terwijl in de volkmond vaak gezegd word: "ik ben mijn rijbewijs kwijt"

Dus wss zegt die da 3 dagen later, tegen ne kameraad, en die zegt dan: "vraag dan gewoon een nieuw aan"
Dus mss zijn ze zodanig lomp dat ze geniaal blijken te zijn.

gij gebruikt wss de correcte term "rijbewijs ingetrokken"

Terwijl in de volkmond vaak gezegd word: "ik ben mijn rijbewijs kwijt"

Dus wss zegt die da 3 dagen later, tegen ne kameraad, en die zegt dan: "vraag dan gewoon een nieuw aan"
Dus mss zijn ze zodanig lomp dat ze geniaal blijken te zijn.
Dat kan wel, want onlangs 1 gehad die zo lomp was om het verkeerde rijbewijs van de 2 te gaan afgeven op het parket. Die had van te voor al komen aangifte doen van verlies zodat hij er al 2 liggen had tegen dat het ooit ingetrokken zou worden.

Dan moet je wel het juiste nummer afgeven natuurlijk of je hebt nog een PV erbij aan je rekker. :D

Wat een onzin. Wat ben je nu met een erfenis van 200k? Dat leef ik op op nog geen 5 jaar en dat zonder al te gek te doen. Die madame denkt ook dat ze interessant is.
1 nieuwe auto van 30-40k en de rest in de verbouwingen hier steken en zo alles in 1x laten doen dan het 20-jarenplan van dhz die het nu is.

Da zou hier echt wel snel op zijn...

Als jullie dat bedrag op doen in 5 jaar mag ik hopen dat jullie een maandloon hebben dat immens groot is.

Ik heb ooit € 5k geërfd van mijn grootvader, that's it, en daar had ik ook nog zonder gekund. Gebruikt bij de aankoop van mijn woning, niets "zot" mee gedaan.

Als jullie dat bedrag op doen in 5 jaar mag ik hopen dat jullie een maandloon hebben dat immens groot is.

Ik heb ooit € 5k geërfd van mijn grootvader, that's it, en daar had ik ook nog zonder gekund. Gebruikt bij de aankoop van mijn woning, niets "zot" mee gedaan.
@Waelvis doet toch geen zotte dingen? Door het in zijn verbouwingen te investeren, geeft hij zijn huis meteen een meerwaarde die er anders pas over een termijn van 20 jaar zou komen (plus een auto). Ik snap je commentaar op hem niet?

Terug
Bovenaan