Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ex collega bezocht.

Die kocht voor zn 5jarige zoon Gta5 op de Ps4.
Alleja de sint 😐

Sorry maar vind ik er wat over. En nog de cheat codes ingeven voor hem om onsterfelijk te zijn en alle wapens om agenten te schieten wtf.

Ok de PG18 respecteren hoeft ook niet. Maar 5 jaar?
Er zijn toch betere cadeaus imo

Ex collega bezocht.

Die kocht voor zn 5jarige zoon Gta5 op de Ps4.
Alleja de sint 😐

Sorry maar vind ik er wat over. En nog de cheat codes ingeven voor hem om onsterfelijk te zijn en alle wapens om agenten te schieten wtf.

Ok de PG18 respecteren hoeft ook niet. Maar 5 jaar?
Er zijn toch betere cadeaus imo
Er zijn inderdaad een hoop betere games voor die leeftijd.

Vanmiddag ging ik rond 14u30 de kinderen al van school halen voor een extra begeleiding. Op de parkeerplaats het dichtst aan de school stonden toen al 4 auto’s met ouders te wachten voor de school die om 15u20 sluit 🤦‍♂️ bijna een uur op voorhand om toch zeker geen 20m extra te moeten stappen 👌

Vanmiddag ging ik rond 14u30 de kinderen al van school halen voor een extra begeleiding. Op de parkeerplaats het dichtst aan de school stonden toen al 4 auto’s met ouders te wachten voor de school die om 15u20 sluit 🤦‍♂️ bijna een uur op voorhand om toch zeker geen 20m extra te moeten stappen 👌
Ken ik!
Standaard hier ook.
En het ergste is dat enkele van die vroege vogels zich dan ook nog parkeren op de plekken waar het niet toegelaten is om te parkeren.

Hier ook hoor, het grappige is dan wel dat ik net liever iets verder van school sta want dan ik meteen wegrijden ipv vast te staan aan de drukte. Die 500m wandelen gaat het niet maken maar die 1 straat verder staan is wel het verschil tussen 10min file of gewoon uitrijden..

Hier ook hoor, het grappige is dan wel dat ik net liever iets verder van school sta want dan ik meteen wegrijden ipv vast te staan aan de drukte. Die 500m wandelen gaat het niet maken maar die 1 straat verder staan is wel het verschil tussen 10min file of gewoon uitrijden..
Ik parkeer me op de oprit van iemand die een kleine 500m van de school woont (met diens toestemming uiteraard). Onze jongste komt mee met de 'fietsenrij' en stapt zelf tot bij mij, ik moet niet eens uitstappen en ben al weg tegen dat de ouders op de speelplaats losgelaten worden :cool:

🙄

Ze hebben de leerkracht ook beschuldigd van racistische en islamofobe opmerkingen.

Ooh surprise surprise....

He’ll be back. Is al 15 jaar aan de gang dat gedoe
Als je heel je internet persoonlijkheid (en wss ook in het echt) aan een politieker hangt is er natuurlijk een vijs los.
Uiteindelijk betwijfel ik dat deze persoon een andere tijdsbesteding gaat zoeken, terwijl hij hier al zijn deels of helemaal uitgevonden straffe verhalen of boertigheden kon neertypen en er een hoop aandacht voor kreeg.

Terug
Bovenaan