Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Geen echte wtf, maar ook geen ergernis...

Maar het is me de laatste tijd al meerdere malen opgevallen dat er in mijn straat een man van middelbare leeftijd in een onopvallende wagen in mijn straat geparkeerd staat. Vroeger al een paar keer voor ons huis gespot telkens op random tijdstippen.

Deze week, of toch afgelopen dagen, ook al meerdere malen gespot maar dan wat verder in´t straat. En die zit daar dan soms uren lang achter z´n stuur te zitten op een laptop te staren/te werken.

CSI? FBI? Aliens?
Een goed, onbeveiligd, WiFi netwerk in de buurt?

Maar het is me de laatste tijd al meerdere malen opgevallen dat er in mijn straat een man van middelbare leeftijd in een onopvallende wagen in mijn straat geparkeerd staat. Vroeger al een paar keer voor ons huis gespot telkens op random tijdstippen.

Deze week, of toch afgelopen dagen, ook al meerdere malen gespot maar dan wat verder in´t straat. En die zit daar dan soms uren lang achter z´n stuur te zitten op een laptop te staren/te werken.

CSI? FBI? Aliens?
Aangeven bij de politie.

Ik heb dat hier ooit eens gepost dat ik in mijn boxershort naar buiten ben gelopen. Hoe dan ook, al 2x een heel verdacht voertuig door de wijk zien cruisen en de politie gebeld. Was telkens midden in de nacht. Politie zei dat ik zo'n zaken altijd op mail mag zetten, als er dan iets aan de hand is zijn ze reeds op de hoogte.

Heb ik ook al gedacht, maar kan toch moeilijk gaan aankloppen bij een wagen die gewoon geparkeerd staat in´t straat :unsure:
Gho ik zou er mij niet voor inhouden als dat voor mijn huis is en al meermaals is.
Gewoon eens op afstappen en vriendelijk vragen omdat je het vreemd vindt of ongerust bent.
Reactie of antwoord zal al veel weergeven en ondertussen heb je toch al nummerplaat etc voor moest het toch maar sketchy zijn en dan geef je het nog door aan de politie.
Maar zolang dat op een vriendelijke geïnteresseerde manier is zou ik niet weten waarom dat niet zou gaan.

Aftands handelspand in de straat wordt verkocht, nieuwe inwoner heeft Nederlandse nationaliteit, werkt in de Waaslandhaven, rijdt met een krotauto en er is veel passage van Afrikaans en Caraïbisch volk. Er gebeuren renovatiewerken voor minstens 100k, gebouw wordt opgesplitst in twee woonruimtes + op gelijkvloers komt bureauruimte met gigavenster. Flyers in de bus over vage afbraak/verhuis handel en voor de vorm speelt er iemand opzichtig secretaresse en dan valt alles stil. Soort cursus geld witwassen denk ik...

Als ge dien LVB opzoekt op Facebook en die zijn foto’s ziet. En dan vergelijkt met die robot foto. Pretty close lijkt me

Heb ik ook al gedacht, maar kan toch moeilijk gaan aankloppen bij een wagen die gewoon geparkeerd staat in´t straat :unsure:

Heb ik al een gedaan bij een auto die bij ons stond, was blijkbaar politie die op het punt stonden een inval te doen of iemand aan het schaduwen waren :biglaugh:
Not amused waren die!

Ik ben met de bus onderweg naar huis. De bus stopt hier aan een halte waar veel (hoge)scholen bij elkaar liggen. Behoorlijk wat scholiers en studenten stappen op. Ik denk van 'ah, die hun lessen zijn gedaan, die gaan nu naar huis'. De volgende halte waar veel winkels bij elkaar liggen stappen die bijna allemaal af.

Die twee haltes liggen minder dan 500 meter van elkaar af. Daar ben je toch zó te voet.😲

CSI? FBI? Aliens?
Politie of privé detective. Lijkt in elk geval een schaduwopdracht. Mijn handel en wandel is ooit ook 's geobserveerd door een privé-detective (die mijn ex had ingehuurd) en dat lijkt er op. Die was me ook gevolgd naar een adres, waar die in de wagen heeft blijven wachten tot ik terug naar buiten kwam. Genre: Thomas komt aan in de Huppeldepupstraat om 19 u. Volgende observatie: Thomas verlaat dat adres om 23 u. Die kerel had 4 uur voor het huis van een goede vriend gestaan. Soit, het zou zoiets kunnen zijn.

Wou vanavond eindelijk es windows 11 installeren op laptop.

Na 3 keer steeds blijven vastlopen tijdens install, terug naar Windows 10.ook daar vastlopen vlak na de install.
Ik ging hem tegen de muur kwakken.

Radeloos was ik.

Dan maar in de zetel geploft en nog es geprobeerd.

Waarempel. Meteel gelukt windows 11.

En wat was het probleem. Die stomme muis van de action van 9.99 euro op usb die blijkbaar tijdens win 10 en 11 installatie, conflict gaf.

Nu, nadat de install van win 11 gelukt is, nu pas kan ik die aansluiten....

Wtf!!

Ooit eens kaarten gehad voor een concert dat gecanceld werd omwille van de zwangerschap van de zangeres.

Die baby is dit jaar achttien geworden

indiana-jones-and-the-last-crusade-you-chose-poorly-motherfucker.gif

Wou vanavond eindelijk es windows 11 installeren op laptop.

Na 3 keer steeds blijven vastlopen tijdens install, terug naar Windows 10.ook daar vastlopen vlak na de install.
Ik ging hem tegen de muur kwakken.

Radeloos was ik.

Dan maar in de zetel geploft en nog es geprobeerd.

Waarempel. Meteel gelukt windows 11.

En wat was het probleem. Die stomme muis van de action van 9.99 euro op usb die blijkbaar tijdens win 10 en 11 installatie, conflict gaf.

Nu, nadat de install van win 11 gelukt is, nu pas kan ik die aansluiten....

Wtf!!
Ik blijf echt met W10 werken tot het niet anders meer kan. De ervaringen met W11 op de laptop van mijn werk zijn niet zo goed.

Dat updaten doet me dan weer denken aan mijn PC waar Fedora Linux opstaat. Daar is nu ook weer net een nieuwe versie van. Wel dat was de update starten: 10 à 15 minuten voor het downloaden en installeren en dan één keer rebooten en het was gedaan. Zo simpel kan het ook.

Klopt na 24 jaar een ander bedrijf verlaten.
Sinds het bedrijf bestaat is het nog nooit gebeurd dat er zo weinig werk is in wat normaal nu de drukste maanden zouden zijn.
Moet mij weer overkomen
Rollercoaster deze week.
Ergens on the way is mijn cv omdat ik toch bezig was niet echt meer bekeken (en omdat het interim was)
Nu had ik me wel ooit opgegeven voor vacature operator en onderhoudstechnieker.
Woensdag testen gedaan om mn basiskennis weer te geven.
Gisteren gesprek gehad met hr van onderhoud en heb er wel een goed gevoel bij.
Volgende week weet ik wss al iets.
Overdag maar het is mss eens de moment om na 25 jaar 3 ploegen dagwerk te doen.
Met een plus dat vrijdag maar tot 12u30 is

Voor restaurants kunt ge maar tot drie sterren gaan hoor 🤷‍♂️ Als ze 1 ster krijgen zal het wel heel goed zijn daar.
Even uit nieuwsgierigheid opgezocht. Vanuit Michelin hun FAQ.

De MICHELIN ster - in het begin was er maar één - ontstond in 1926. Het systeem werd daarna, tussen 1931 en 1933, uitgebreid en er werden drie niveaus van sterren ingevoerd.

Ze betekenen respectievelijk:

• één MICHELIN ster: verfijnde keuken - zeker een bezoek waard.
  • twee MICHELIN sterren: uitzonderlijke keuken - een omweg waard.
  • drie MICHELIN terren: unieke keuken - de reis waard.

Terug
Bovenaan