Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Klopt na 24 jaar een ander bedrijf verlaten.
Sinds het bedrijf bestaat is het nog nooit gebeurd dat er zo weinig werk is in wat normaal nu de drukste maanden zouden zijn.
Moet mij weer overkomen

Klopt na 24 jaar een ander bedrijf verlaten.
Sinds het bedrijf bestaat is het nog nooit gebeurd dat er zo weinig werk is in wat normaal nu de drukste maanden zouden zijn.
Moet mij weer overkomen
En jij hebt een vast contract van 24 jaar laten vallen voor een interimcontract?

Ja, Vteclover, leg eens verantwoording af tegen wildvreemden op een forum voor je keuzes in het leven.
Wie heeft het over verantwoording? Ik ben gewoon oprecht benieuwd waarom iemand een vast contract zou inruilen voor een interimcontract, zeker als je daar 24 jaar hebt gewerkt. Ik snap wel dat hij in een toxische omgeving werkte vroeger en zsm wil veranderen, maar waarom dan niet iets zoeken dat direct een vast contract aanbiedt?

Te heet voor TV

Maar enfin. Als ik zelf hier zou zeggen dat "Master Bates" te veel lijkt op masturberen dan zou ik hier op beyondgaming "10 frowns" krijgen en een reactie in de aard van: "Ben je daar weer Makila met uwe ...?"

En dan doet de PDC dus gewoon een 'Makila'tje'.

Opmerking: Om eerlijk te zijn. Toen ik dit artikel las begreep ik trouwens zelf eerst niet wat er verkeerd is aan zijne bijnaam tot ik las wat het probleem is.
Flauw dat ze iemand vragen om zijn bijnaam te wijzigen omdat deze onbedoeld als seksueel getint kan opgevat worden!

LOXLEY-MASTER-BATES.png

Laatst bewerkt:
Wie heeft het over verantwoording? Ik ben gewoon oprecht benieuwd waarom iemand een vast contract zou inruilen voor een interimcontract, zeker als je daar 24 jaar hebt gewerkt. Ik snap wel dat hij in een toxische omgeving werkte vroeger en zsm wil veranderen, maar waarom dan niet iets zoeken dat direct een vast contract aanbiedt?
Als je al 3 jaar met een bore out tegen u zin gaat werken en tegen een burn-out zit en het gewoon op is..?
Ondanks alles was ik niet ziek en deed mijn werk nog 1 v de beste daar niet van,want zo zit in niet in elkaar.

Maar ben nu 44 jaar ... langer moest ik niet meer wachten... en om nog 20 jaar u naar u werk te moeten slepen dat zag ik ook niet zitten.
Wat ik nu doe(deed) ik graag weet nu weer hoe je wel naar je werk kan vertrekken.
Als arbeider moet je boeten voor jonge mensen die constant ziek zijn en op den duur de werkgevers geen vaste contracten niet meer meteen geven

100 jaar oud worden en dan gedood worden door een schaap. Het leven kan soms zo absurd zijn :unsure:

Heb dat artikel daarnet ook gelezen, maar ik vond dat zó verwarrend..

"Botsing met schaap" => met een auto dan? Maar hoe kunt ge daar nu van dood gaan?
Ah nee, ze kwam ten val => met de fiets dan?

Mogelijks bedoelen ze gewoon te voet? Maar dan is botsing toch wel een wreed raar woord om dat te omschrijven.

"Botsing met schaap" => met een auto dan? Maar hoe kunt ge daar nu van dood gaan?

Mogelijks bedoelen ze gewoon te voet? Maar dan is botsing toch wel een wreed raar woord om dat te omschrijven.
Schapen hebben wel de neiging om “aan te vallen” en dan met hun kop op iemand inbeuken. Da’s een soort botsing :unsure:

Schaap heeft haar gewoon omver gelopen waarschijnlijk he. Botsing klinkt inderdaad raar, maar weet niet hoe ge het anders zou zeggen.

Ik vind dat eigenlijk niet zo abnormaal hoor.
Wat is een vast contract nu waard, als je je er niet meer goed voelt?

Indien je er niet meer goed voelt: zo snel mogelijk weg gaan.
@Vteclover heeft ferm veel gelijk.

Dat het dan "maar" een interim contract is (wat tegenwoordig op vele plaatsen zo is om te starten), maakt dit niet zo erg.
In het slechtste geval (de zijne dus) wordt die niet verlengd, en kan je toch op z'n minst een tijdje stempelen tot je weer iets vind die je graag doet.

Kinderen wilden Charlie and the Chocolate Factory zien. Die met Johnny Depp. W the actual F, ze moeten alvast geen LSD meer proberen, wat een bizar spel is me dat.

Geen echte wtf, maar ook geen ergernis...

Maar het is me de laatste tijd al meerdere malen opgevallen dat er in mijn straat een man van middelbare leeftijd in een onopvallende wagen in mijn straat geparkeerd staat. Vroeger al een paar keer voor ons huis gespot telkens op random tijdstippen.

Deze week, of toch afgelopen dagen, ook al meerdere malen gespot maar dan wat verder in´t straat. En die zit daar dan soms uren lang achter z´n stuur te zitten op een laptop te staren/te werken.

CSI? FBI? Aliens?

Geen echte wtf, maar ook geen ergernis...

Maar het is me de laatste tijd al meerdere malen opgevallen dat er in mijn straat een man van middelbare leeftijd in een onopvallende wagen in mijn straat geparkeerd staat. Vroeger al een paar keer voor ons huis gespot telkens op random tijdstippen.

Deze week, of toch afgelopen dagen, ook al meerdere malen gespot maar dan wat verder in´t straat. En die zit daar dan soms uren lang achter z´n stuur te zitten op een laptop te staren/te werken.

CSI? FBI? Aliens?
Misschien observatie hè.
Al zou dat wel wat vaak zijn 😅

Geen inbraken in de buurt?
Iemand ontslagen en durft het zen vrouw niet zeggen? 😅

Terug
Bovenaan