Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ab-so-luut. Je kunt zelfs een drie of vier jaar durende opleiding volgen (betaald) om mijn collega te worden! Er is een gezegde bij verpleegsters 'Date nooit met een mannelijke verpleger want op een dag heeft die een ander' en ik snap wel van waar het komt :unsure:

Nu ja, als ik is rondkijk in mijn omgeving is het bij leraren nog erger, alleen hebben die een minder grote pool om uit te kiezen natuurlijk.

Denk dat er onder artsen en verplegend personeel in ziekenhuizen idd wel wat afgepoept wordt.

dddd.jpg

Als je 13 pakken Cristaline water koopt aan halve prijs wel natuurlijk

dddd.jpg

Als je 13 pakken Cristaline water koopt aan halve prijs wel natuurlijk
Dat is zowat het punt van die grensshoppers he. Gewoon mega-hoeveelheid in 1x meedoen om een relatief bedrag uit te sparen.
Nu, wij wonen echt tegen de grens en gaan soms eens over de grens winkelen om eens iets anders te hebben van winkel en producten, speciaal zo ver gaan om plat water is nutteloos aangezien dat uit de kraan komt, en voor spuitwater moet je het ook niet doen, want het scheelt een paar centen met spuitwater van witte producten.
Op frisdranken kan je veel meer besparen dan op water als je dan toch de grens over gaat. Voor kinderkledij gaan we daar dan wel eens vaker naartoe, omdat dat effectief wel serieus in prijs scheelt.

Denk dat er onder artsen en verplegend personeel in ziekenhuizen idd wel wat afgepoept wordt.
Bwa, denk dat dat wel meevalt hoor. Ik werk zelf als man in een ziekenhuis en er gebeurt wel wat, maar of dat nu zoveel meer is dan in andere bedrijven zou ik niet durven zeggen. De ziekenhuisseries op netflix doen daar geen goed aan.

now who the fuck steelt een dode kat ! :wtf:
Die heeft dan toch een kat in een zak gekocht gestolen.

now who the fuck steelt een dode kat ! :wtf:
Kat nie zien aankomen.

Gisteren opt onverwachtse een gaatje dat vrijkwam bij mn vaste kapper, dus ik snel geboekt en gegaan.

Kom ik daar super enthousiast toe "ja, blij datk het net gezien had, 't was nodig, etc etc"

Blijkt dat degene van wie ik de afspraak heb overgenomen eerder deze week doodgeschoten is :wtf:

Toch maar snel veranderd van onderwerp :unsure:

Gisteren opt onverwachtse een gaatje dat vrijkwam bij mn vaste kapper, dus ik snel geboekt en gegaan.

Kom ik daar super enthousiast toe "ja, blij datk het net gezien had, 't was nodig, etc etc"

Blijkt dat degene van wie ik de afspraak heb overgenomen eerder deze week doodgeschoten is :wtf:

Toch maar snel veranderd van onderwerp :unsure:

Doet me denken aan een pijnlijk momentje op onze teambuilding eergisteren.

We werden in groepjes van 5 verdeeld met collega's van andere zones.
1 van die random collega's was iemand waar ik nog mee samengewerkt had enkele jaren geleden in Denderleeuw. Toen een andere collega ons daarover hoorde praten vroeg die of we "G" kenden. Zij had daarmee nog in de opleiding gezeten. Ze zei dat ze al een tijdje niets meer van hem gehoord had en vroeg hoe het met hem was.

Haar gezicht verstijfde toen ik zei dat die 2j geleden zelfmoord gepleegd had.

Het was even wat ongemakkelijk daarna.

Doet me denken aan een pijnlijk momentje op onze teambuilding eergisteren.

We werden in groepjes van 5 verdeeld met collega's van andere zones.
1 van die random collega's was iemand waar ik nog mee samengewerkt had enkele jaren geleden in Denderleeuw. Toen een andere collega ons daarover hoorde praten vroeg die of we "G" kenden. Zij had daarmee nog in de opleiding gezeten. Ze zei dat ze al een tijdje niets meer van hem gehoord had en vroeg hoe het met hem was.

Haar gezicht verstijfde toen ik zei dat die 2j geleden zelfmoord gepleegd had.

Het was even wat ongemakkelijk daarna.
Toch niet G T? :unsure:

zou VHS verzamelen opeens "in" zijn?

zoals je bij retro gaming nu ook veel mensen hebt die vrij veel willen uitgeven voor oude NES en SEGA games.. ?

want zijn nu al 2 kameraden die ik volg op instagram constant bezig met collectie aan het uitbouwen. Ga toch es op zolder zoeken dan wat ik nog liggen heb, wist echt niet dat daar ook nog maar iemand een cent aan gaf, aan oude koopvideo casette's

zou VHS verzamelen opeens "in" zijn?

zoals je bij retro gaming nu ook veel mensen hebt die vrij veel willen uitgeven voor oude NES en SEGA games.. ?

want zijn nu al 2 kameraden die ik volg op instagram constant bezig met collectie aan het uitbouwen. Ga toch es op zolder zoeken dan wat ik nog liggen heb, wist echt niet dat daar ook nog maar iemand een cent aan gaf, aan oude koopvideo casette's

Ik heb wss nog enkele videocassettes met late avond films van canal plus, en ik programmeerde die altijd een uur of 2 langer, kwestie dat alles erop stond. :unsure:

Lol, VTM nieuws.
De weduwe van slachtoffer in Roeselare getuigt "anoniem" met een blur, maar dan zetten ze wel haar volledige naam erbij

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan