Het prachtige zandstrand van sidari (corfu) =
Op de foto van en tourorganisator
In het echt is het eerder de foto hieronder ( (helaas zelf geen foto van getrokken)
Het ligt daar in het hoogseizoen vol volk en zoals je kan zien ziet het water op deze foto er al niet zo lichtgevend en zo mooi bij als op bovenstaande foto.
En als je met een close up camera de zee zou filmen hier dan ga je zien dat het vol vuilnis ligt in het water. Allé toen wij daar waren was dat het geval. Ik veronderstel dat ze dit regelmatig wel proper maken ??? Noch ik, noch vrouwlief hadden toen echter nog zin om in het water te gaan zwemmen. Héél héél erg vuil toen wij er waren.
Of ik daarmee Sidari afraad om te bezichtigen? Neen. Er is daar echt wel redelijk veel te doen. Een winkelstraat in het teken van tourisme en je hebt daar ook veel zwembaden. Bovendien (en dat hebben we wel gedaan) zijn er ook waterattracties en die waren an sich wel plezant. Je kan je week daar wel goed vullen, dat wel.
We hebben daar echt wel veel plezier gehad, MAAR het strand viel zwaar tegen, vooral het water dan. (niet alleen in die baai, echt heel dat strand daar).