Jouw eerste muziekaankoop?

Het oudste dat ik mij kan herinneren is een casssetje van Samson en Gert (dat was gelijk een videotape maar kleiner en voor muziek :unsure:)
Mijn eerste CD was die dubbele van Michael Jackson. History denk ik.
 
Ik kan het me niet herinneren, maar waarschijnlijk iets van Queen. En als niet Queen: iets van The Rolling Stones.
 
R-386391-1245505930.jpeg.jpg
 
Ook zo'n typische verzamel cd op de vogeltjesmarkt met enkel "What's My Name" van Snoop als vermeldingswaardig nummer.
 
De vroegste CD's die ik me kan herinneren die ik met mijn eigen centen kocht:

ef4fb630b67956cd040bd5b81f245cdf357850c1.jpg
.
rage-against-the-machine-the-battle-of-los-angeles-90s-week.webp


Ik had uiteraard in de '90s ook een heleboel HitBox'en en paar singles enzo, maar vermoed dat ik die gekregen had van m'n ouders of gewoon van mijn oudere zus waren.
 
De cd's heb ik al lang niet meer het moet een dance compilatie zijn genre Dance Opera of Bonzai.
 
Damnation and a Day van Cradle of Filth. Buren mochten dagenlang meesmullen.

Deze denk ik. Ligt ergens in een doos op zolder nu.

mqgsKC0.jpg
Nog gevonden in een kast van mijn moeder, met een hoop andere soortgelijke cd's. De dag dat ze toegaf dat ze verschillende keren ging naar de Zillion. Meer wou ze vertellen, meer wou ik niet weten.
 
Zeer lang moeten nadenken hierover. :tongue: Ik kocht als kind eigenlijk veel singles voordat ik de CD kocht van een bepaalde artiest. Een van de eerste aankopen moet de single "Complicated" van Avril Lavigne geweest zijn. De B-side "I Don't Give" vond ik zo goed toen, helemaal grijs gedraaid.
 
Zeer lang moeten nadenken hierover. :tongue: Ik kocht als kind eigenlijk veel singles voordat ik de CD kocht van een bepaalde artiest. Een van de eerste aankopen moet de single "Complicated" van Avril Lavigne geweest zijn. De B-side "I Don't Give" vond ik zo goed toen, helemaal grijs gedraaid.
Complicated bij deze toegevoegd aan de sing-a-long playlist op spotify. Ik was dat nummer volledig vergeten.
 
Single van Shaggy - Wasn't me.

Dan grijsgedraaid op de achtergrond terwijl ik het spel Driver op de PS2 aan het spelen was, krijg nog steeds flashbacks als ik dat liedje hoor.
 
Terug
Bovenaan