Jeugdvoetbal

Vond die steeds ontgoochelend bij de Belgische beloften. Maar sinds die bij Vitesse ging en daar volop zijn kansen krijgt lijkt die mij wel een positieve evolutie door te maken. I know, eredivisie waar veel meer ruimte ligt. Maar ook bij de Belgische beloften pikt hij nu toch steeds zijn goaltje mee. Laat ons hopen dat die de leegte achter Lukaku in de toekomst enigszins zal kunnen vullen.
Openda de leegte opvangen van lukaku ik zou er niet veel op hopen, volgend jaar zal hij zijn kans wel eens krijgen bij Club dan kunnen we kijken hoe ver die staat. Al genoeg voorbeelden van aanvallers die veel scoren in de eredivisie en er dan hier niks van bakken ( vleminkxs, dessers )
 
Als opvolger van Lukaku zie ik op dit moment misschien een CDK, als een soort Thomas Mueller.
Op langere termijn zit er wel nog wat aan te komen maar daar kan en moet nog veel gebeuren natuurlijk.

Nu Lukaku kan nog wel even mee.
 
Als opvolger van Lukaku zie ik op dit moment misschien een CDK, als een soort Thomas Mueller.
Op langere termijn zit er wel nog wat aan te komen maar daar kan en moet nog veel gebeuren natuurlijk.

Nu Lukaku kan nog wel even mee.

Wie zijn volgens jouw de spitsen die we in het oog moeten houden in de jeugdploegen? Bij Anderlecht laat Stassin wel al mooie zaken zien bij momenten.

Qua wingers en middenvelders ziet de toekomst er wel zeer rooskleurig uit.
 
Wie zijn volgens jouw de spitsen die we in het oog moeten houden in de jeugdploegen? Bij Anderlecht laat Stassin wel al mooie zaken zien bij momenten.

Qua wingers en middenvelders ziet de toekomst er wel zeer rooskleurig uit.
Bij Anderlecht Monticelli en Stroeykens ook, al is het bezien waar die laatste zal evolueren.
 
Volgende week vrijdag aangeduid voor de U21 wedstrijd Club Nxt vs Genk als assistent-scheidsrechter op Schiervelde.
De 2e tegen de 1e in de stand voorlopig en als de rankschikking ongewijzigd blijft volgend jaar dus een duel in 1B.
Derde tegen de eerste ;).
Anderlecht speelde gelijk tegen Gent maandag en staat nu 2de.

Maar Club en Genk zullen er net zoals Anderlecht normaal wel zeker bij zijn volgend seizoen inderdaad.
 
Club next 4-1 gewonnen van leipzig die jongens zijn echt goed bezig, volgens mij heeft dat wat te maken met dat jaartje 1B, dus zal een goede zaak zijn voor ons voetbal als er volgend jaar meer ploegen in 1b mogen aantreden.
 
Club next 4-1 gewonnen van leipzig die jongens zijn echt goed bezig, volgens mij heeft dat wat te maken met dat jaartje 1B, dus zal een goede zaak zijn voor ons voetbal als er volgend jaar meer ploegen in 1b mogen aantreden.

In Nederland toch ondertussen ook wel bewezen dat een paar jaar volwassen voetbal in tweede klasse een ideale voorbereiding is voor het echte werk.

Hopelijk worden er ook af en toe matchen van Anderlecht, Genk en Brugge uitgezonden op Eleven. Altijd leuk om de stars van morgen al eens bezig te zien.

Leuk dat zowel Brugge als Genk het momenteel zo goed doen in de Youth League. Genk ook al geplaatst dacht ik?
 
In Nederland toch goed voetbal bewezen dat een paar jaar volwassen in tweede klasse een ideale voorbereiding is voor het echte.

Hopelijk worden er ook af en toe matchen van Anderlecht, Genk en Brugge uitgezonden op Eleven. Altijd leuk om de sterren van morgen al eens bezig te zien.

Leuk dat zowel Brugge als Genk het momenteel zo goed doet in de Youth League. Genk ook al geplaatst dacht ik?
Ze zenden nu al de matchen van 1b uit op eleven.
 
Volgende week vrijdag aangeduid voor de U21 wedstrijd Club Nxt vs Genk als assistent-scheidsrechter op Schiervelde.
De 2e tegen de 1e in de stand voorlopig en als de rankschikking ongewijzigd blijft volgend jaar dus een duel in 1B.

Is dat wel slim om je persoonlijke informatie hier te grabbel te gooien? Je naam valt nu vrij simpel terug te vinden.
 
Ik zie er persoonlijk geen graten in en ga er mijn slaap niet voor laten hoor. Ik ben geen semi-prof uit 1A/1B met een aangepaste FB naam zoals politie mensen ook. Ben actief op "maar" provinciaal niveau.

En we zijn met 2 hé, ik heb niet gezegd of ik 1e of 2e AR ben.
Toch bedankt voor uw ongerustheid.
 
Koni De Winter start vandaag bij Juventus, in allesbehalve een B-elftal (Chielini, Kean, Dybala, Rabiot,…).
 
Leoni verlengt zijn contract bij Anderlecht met 2 jaar plus optie op 2 jaar. Is wellicht toch wat te licht voor het eerste (al 21), maar ze zijn een kapstop aan 't vormen voor 1B volgend jaar. Hele mooie stijl wel. En kan zeker bij een kleinere ploeg een carrière maken.
 
Iemand al zicht hoe zeker we zijn dat we volgend jaar 4 beloftenploegen in 1b hebben?

Bestaat de kans dat men zijn staart nog in extremis intrekt? Of is dat al officieel?
 
Entourage van Bounida bij Anderlecht is enorm gulzig, vragen waanzinnig veel. Bounida zelf wil geowoon graag blijven.

Wéér een allochtone entourage die de geldwolf uit hangen. Waarom toch, die kadee zal ze later wel genoeg binnen rijven. Die heeft nu niks te zoeken bij een Man City of Chelsea.
 
Terug
Bovenaan