Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kom wel toe met adv en educatief verlofGeniet van uw geen verlof tot volgend jaar. ;-)
Ja, ja, ik weet dat aanvullende vakantie bestaat, maar dat is nadelig voor je dubbel vakantiegeld het jaar nadien.

)Ik zou de eer aan mezelf houden en zelf ontslag geven want op die manier wil niemand zijn c4 krijgen.Mijn werkgever organiseert een wedstrijd om de naam van de product nieuwsbrief te bepalen.
Ik was heel serieus begonnen met brainstormen, maar toen ik een paar van mijn eerste ideeën aan mijn vriend voorlegde kwam spontaan zijn glas water via zijn neus naar buiten. Ik denk dat ik het gewoon bij troll antwoorden ga houden, maar ik amuseer me toch lekker met dat soort opdrachten.
De twee slechtste namen die ik tot nu toe heb bedacht:
Productape (Product - Duct tape - Want zonder het product team valt alles uiteen)
The Stake Molder (wordplay op stakeholder, maar het klinkt meer als een beschimmelde biefstuk).
Geen zorgen, de meeste van mijn ideeën zullen blijven liggen inIk zou de eer aan mezelf houden en zelf ontslag geven want op die manier wil niemand zijn c4 krijgen.

Jammer dat The Office Us erop zit. Dit zou zo in het script kunnen. Michael with his great ideas. Jij bent Pam in dit verhaal die het pitcht aan Jim en Roy die je volledig weglachtMijn werkgever organiseert een wedstrijd om de naam van de product nieuwsbrief te bepalen.
Ik was heel serieus begonnen met brainstormen, maar toen ik een paar van mijn eerste ideeën aan mijn vriend voorlegde kwam spontaan zijn glas water via zijn neus naar buiten. Ik denk dat ik het gewoon bij troll antwoorden ga houden, maar ik amuseer me toch lekker met dat soort opdrachten.
De twee slechtste namen die ik tot nu toe heb bedacht:
Productape (Product - Duct tape - Want zonder het product team valt alles uiteen)
The Stake Molder (wordplay op stakeholder, maar het klinkt meer als een beschimmelde biefstuk).

), morgen een gesprek waar ik mijn eisen kan stellen.

Veel succes!Ale, na alle onzin en zever van de laatste maanden (die nog steeds loopt natuurlijk, ik ga gewoon niet meer), morgen een gesprek waar ik mijn eisen kan stellen.
Maandag heb ik een andere sollicitatie, maar dat is er een waar ik zelf om vroeg. Die van morgen is mijn vorige werkgever die mij per se terug wil. Ik heb een mooi, maar correct, loonpakketje gemaakt, samen met wat andere voorwaarden. Ik ben uitgegaan van mijn laatste loon daar, + index + iets extra omdat ze mij blijkbaar echt wel terug willen. Als ik de indexering plus beter uren kan krijgen ben ik al zeer tevreden, maar we gaan voor meer natuurlijk.
We gaan zien waar we eindigen.![]()

Dat is nu nog ne keer goed nieuws, zie! Is het achter de rug ondertussen?Morgen op gesprek als medisch secretaresse in 1 van de streekziekenhuizen.
Ja hoor! Gesprek ging redelijk goed, maar HR zat daar ook wat van: "ik hoop je binnen de 2 weken feedback te kunnen geven want eigenlijk IS er niet eens een vacature.. maar Dr X wou graag dat ik je op gesprek liet komen dus zullen ze er nu wel werk van moeten maken om dat te concretiseren."Dat is nu nog ne keer goed nieuws, zie! Is het achter de rug ondertussen?
Kaart etc. is nog met de post onderweg, denk ik.
Idem hier.Maaltijdcheques vanaf deze maand.Kaart etc. is nog met de post onderweg, denk ik.
Vandaag 2,80 EUR voor een brood betaald bij de bakker dus 't is welkom.![]()
Edenred? Dat verwacht ik dat die kaart ergens rond kerst wel zal aankomenMaaltijdcheques vanaf deze maand.Kaart etc. is nog met de post onderweg, denk ik.
Vandaag 2,80 EUR voor een brood betaald bij de bakker dus 't is welkom.![]()

En wat hebt ge daar voor moeten/mogen doen?Zet de Champagne maar koud, want den dezen heeft net zijn ontslag gekregen van de arbeidsgeneesheer.![]()

Proficiat. Fijn om dat eens te zeggen tegen iemand die blij is met zijn ontslag.Zet de Champagne maar koud, want den dezen heeft net zijn ontslag gekregen van de arbeidsgeneesheer.![]()