Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volgende week ganse week staking nmbs. Week thuis werken![]()

Heb de mogelijkheid om een jobstudent aan te nemen.
Jezus wat een profielen die erop solliciteren. Allemaal meerdere internationale studies of meerdere studie-ervaringen.
Sommige CV's wel enorm verbloemd lol
Gij gaat u als ambtenaar in het zweet werken?huisbezoeken moeten doen: fietske op, zonnebril, leuke routen uitstippelen en gaan.
In deze hitte is een hele dag niets doen in mijn airco loze bureau ook zweten.Gij gaat u als ambtenaar in het zweet werken?
Lui zweet is rap gereed of hoe zeggen ze dat weer?In deze hitte is een hele dag niets doen in mijn airco loze bureau ook zweten.

Lui zweet is rap gereed of hoe zeggen ze dat weer?![]()

Toevallig niet bij een keuringsorganisme? Want van het bedrijf waar wij mee samenwerken hoor ik bijna identiek hetzelfde verhaal. ERP/AI ging alles oplossen, hoop volk op de schop, ow fuck,da doet niet wat het zou moeten doen.Voor mij een glimlach, voor mijn ex-collega’s een ergernis.
Ik ben vorige maand ontslagen via collectief ontslag met reden dat ze vanaf 1 mei gingen overstappen naar een nieuw ERP programma waardoor bijna alles meer zou geautomatiseerd worden en men dus minder personeel nodig heeft. Maar eind april werd beslist om het live gaan uit te stellen naar 1 juni omdat er nog teveel bugs waren.
Vorige week hoorde ik van mijn ex-collega’s dat het live gaan weer werd uitgesteld met zelfs geen nieuwe datum in zicht omdat telkens er een bug werd opgelost was er een nieuwe bug ontstond.
Voor mij geen probleem, hoe meer miserie ze hebben met het nieuwe programma, hoe beter
Maar voor hen wel, zij moeten voorlopig nog hetzelfde werk doen maar met 20 collega’s minder.
Sign of the times vrees ik. En ze vertikken het dan uiteraard ook om toe te geven dat het allemaal niet zo draait of gaat zoals gepland.Toevallig niet bij een keuringsorganisme? Want van het bedrijf waar wij mee samenwerken hoor ik bijna identiek hetzelfde verhaal. ERP/AI ging alles oplossen, hoop volk op de schop, ow fuck,da doet niet wat het zou moeten doen.
Tja, je had dan toch ook een management zonder veel ervaring.Voor mij een glimlach, voor mijn ex-collega’s een ergernis.
Ik ben vorige maand ontslagen via collectief ontslag met reden dat ze vanaf 1 mei gingen overstappen naar een nieuw ERP programma waardoor bijna alles meer zou geautomatiseerd worden en men dus minder personeel nodig heeft. Maar eind april werd beslist om het live gaan uit te stellen naar 1 juni omdat er nog teveel bugs waren.
Vorige week hoorde ik van mijn ex-collega’s dat het live gaan weer werd uitgesteld met zelfs geen nieuwe datum in zicht omdat telkens er een bug werd opgelost was er een nieuwe bug ontstond.
Voor mij geen probleem, hoe meer miserie ze hebben met het nieuwe programma, hoe beter
Maar voor hen wel, zij moeten voorlopig nog hetzelfde werk doen maar met 20 collega’s minder.
Is dat een vaststelling, of een veronderstelling?... en opstart van nieuw ERP programma dat het werk meer automatiseert.
Klopt. Een concurrent van Vinçotte en 1 van de de duurste van de hoopToevallig niet bij een keuringsorganisme? Want van het bedrijf waar wij mee samenwerken hoor ik bijna identiek hetzelfde verhaal. ERP/AI ging alles oplossen, hoop volk op de schop, ow fuck,da doet niet wat het zou moeten doen.
Dat is ondertussen toch algemeen geweten zou ik denken? Zelfs ik als iemand die 0.0 interactie heeft met ERPs weet dit.Tja, je had dan toch ook een management zonder veel ervaring.
Zowat iedereen die al te maken heeft gekregen met de implementatie van een ERP programma kan getuigen dat dit (eerst) een hele hoop problemen veroorzaakt. Ik had je al op een blaadje gegeven dat dit ging gebeuren:
Is dat een vaststelling, of een veronderstelling?... en opstart van nieuw ERP programma dat het werk meer automatiseert.
In mijn ervaring zorgt de opstart van een nieuw ERP alleen maar voor meer werk...

Dan hebben we het over hetzelfde dus. Ja, onze keurder was niet zo goedgezind. De interne verantwoordelijke ook niet want die laat altijd alles tot de laatste minuut en kijkt nu op tegen een gat van mogelijks enkele maanden tss vervallen oud attest en ontvangen nieuwKlopt. Een concurrent van Vinçotte en 1 van de de duurste van de hoop