Het grote probleem is de voortplanting in sociaal zwakke gezinnen, leg dat stop en een groot deel van de problemen lost zichzelf op. Waarom moet iedereen zich kunnen voortplanten? Genoeg schrijnende toestanden gezien in de sociale wijken over heel West-Vlaanderen, ziek kwam ik er van.
In 90% van de sociale woningen groeien kinderen op in zeer ongunstige omstandigheden, dat gaat dan van permanente walm van sigarettenrook, extreem vuile leefomstandigheden, slapen op matrassen op de grond, druggebruik, constant dronken ouders, grootste brol-eten dat je kan voorstellen(alle dagen everyday brood met choco, lasagne uit bakjes), beesten in huis, kattenbakken vol stront in de badkamer, tienerzwangerschappen, prostitutie, slagen. Dit gaat enkel nog maar over de woningen die ik bezocht heb, ik wil me niet voorstellen hoe het er uit ziet in de vele buurten in Brussel, Luik, Antwerpen, Charleroi...
kinderen krijgen is een gunst, het zou onmogelijk moeten gemaakt worden voor bepaalde groepen om zich voort te planten. Dit is enkel op te lossen door sterilisatie, zodat geen enkel kind nog geboren wordt in slechte omstandigheden.