Ook verhuisd uit appartement. Eerlijk gezegd, als je wat geluk hebt met de buren en zelf ook niet van de kwaadste is daar toch niets mis mee, heb er altijd graag gewoond. Maar inderdaad, de rotte appels zijn er hoor.
Enkele weken na onze verhuis (appartement is van mij dus ik kom nog in dat gebouw) ook nog een mooie gehoord:
Wij hebben extra staanplaatsen, deze waren van de firma die het gebouw had gezet, maar die deden er niets mee. Dus iedereen gebruikte die als extra plaatsen voor bezoek. Nu heeft iemand er drie overgekocht om te verhuren. Uiteraard stond er, wanneer die eens kwam kijken, een wagen op. Deze was van de vriend van het driftkikkertje dat naast mijn appartement woont (beetje vreemde, jonge gast, zit niet zo goed in zijn vel denk ik). Eigenaar aangebeld dat dit niet kon en om er op te letten. Wij, normale mensen

, zeggen dan sorry en letten erop. Deze kerel begon te roepen en te dreigen dat hij die kerel lappen ging verkopen, en heeft wat later de publiciteit (staanplaatsen te huur) van de muur getrokken.
Dat is gewoon zo debiel, zo'n complete verspilling van energie, maar die mensen lopen ook rond. Als je natuurlijk zo meerdere hebt, weg sfeer.