Oldskooler
Well-known member
Een taakje mooi afgewerkt. Stelt ook totaal niets voor.
Kon naar productie.
Herroepen want ze gaan het toch functioneel weer herbekijken.
Haha, je moet weten dat dat al jaren in discussie zit. Eindeloze meetings zijn daarvoor al gepasseerd.
Dat taakje is al ongoing van voor ik daar werk, en ik zit er al wel enkele jaren ondertussen.
Externen die met de mooiste taakjes gaan lopen, quasi van ze bezig te houden.
Zelf hun rommel testen zit er ook niet in. Als je ook maar een paar cases test, zie je al dat zaken miszitten. Nu ja, ik heb nooit anders gekend met externen. Verder zitten ze dan ook maar met hun vingers te draaien. Veel werk is er ook niet, waarom hebben ze die daar ook zitten...
Stel je een hele mail op voor ene die data nodig heeft.
Maar dan met voorbeelden van hoe de structuur kan of moet zijn.
Eigenlijk weet je niet wat ze echt verwachten.
Krijg je zo een oneliner antwoord terug. Blijkbaar mag ik al blij zijn dat HopiPopiAmbtenaar zelfs heeft geantwoord.
Al een grotere karwei die in aantocht was, blijkbaar tevens stilgevallen, want ene is op zijn strepen gaan staan omtrent wetgeving.
Dus 5 miljoen meetings verder, en binnen x-jaar, zal men er wel eens aan beginnen. Of hoe de overheid steeds verder verstrikt geraakt in haar eigen kluwen.
Soit, niet alles is slecht, zigzaggend door de vele dode momenten, mijn badkamer blinkt weer.
Kon naar productie.
Herroepen want ze gaan het toch functioneel weer herbekijken.
Haha, je moet weten dat dat al jaren in discussie zit. Eindeloze meetings zijn daarvoor al gepasseerd.
Dat taakje is al ongoing van voor ik daar werk, en ik zit er al wel enkele jaren ondertussen.
Externen die met de mooiste taakjes gaan lopen, quasi van ze bezig te houden.
Zelf hun rommel testen zit er ook niet in. Als je ook maar een paar cases test, zie je al dat zaken miszitten. Nu ja, ik heb nooit anders gekend met externen. Verder zitten ze dan ook maar met hun vingers te draaien. Veel werk is er ook niet, waarom hebben ze die daar ook zitten...
Stel je een hele mail op voor ene die data nodig heeft.
Maar dan met voorbeelden van hoe de structuur kan of moet zijn.
Eigenlijk weet je niet wat ze echt verwachten.
Krijg je zo een oneliner antwoord terug. Blijkbaar mag ik al blij zijn dat HopiPopiAmbtenaar zelfs heeft geantwoord.
Al een grotere karwei die in aantocht was, blijkbaar tevens stilgevallen, want ene is op zijn strepen gaan staan omtrent wetgeving.
Dus 5 miljoen meetings verder, en binnen x-jaar, zal men er wel eens aan beginnen. Of hoe de overheid steeds verder verstrikt geraakt in haar eigen kluwen.
Soit, niet alles is slecht, zigzaggend door de vele dode momenten, mijn badkamer blinkt weer.

Laatst bewerkt:
. Bij ons stond in onze ledengegevens bij enkele leden dit in hun naam:
, maar is er geen nuance te vinden? Hebben zij zelf het georganiseerd of waren ze gewoon uitgenodigd? Maakt toch wel veel verschil. Je kan het ze niet echt kwalijk nemen dat ze naar een feestje gaan van iemand die vertrekt, ook al is er geen georganiseerd voor jou. Als die vrienden de organisators zijn, dan is het wel heel erg natuurlijk.


