Groot project bij ons dat samenwerking tussen verschillende leden van het management team vereist.
Omwille van het belang van dat project, probeerden 1 van die leden en ik de laatste maanden om een maandelijkse meeting te hebben met de andere 3 die erbij betrokken zijn. Omdat ik weet dat communicatie en samenwerken niet zal lukken tussen die mensen, teveel ego's of ze komen niet goed overeen dus gaan ze vooral niet elkaar helpen...
"Veel te lastig", "nog een meeting hierover" --> de helft van de keren zaten we daar met 2-3 van de 5 ook al lag die meeting een maand op voorhand al vast op een moment dat voor iedereen paste.
Positief moment: hun directe leidinggevende beslist vorige maand van elke 2 weken zo'n meeting te houden omdat hij zeker wil zijn dat alles goed komt. Ineens kan iedereen wel op die meeting aanwezig zijn, 2 keer zo frequent. Ze lopen nog nét niet over het plafond om te tonen hoe goed ze hun best doen om dat project te doen slagen.
Omwille van het belang van dat project, probeerden 1 van die leden en ik de laatste maanden om een maandelijkse meeting te hebben met de andere 3 die erbij betrokken zijn. Omdat ik weet dat communicatie en samenwerken niet zal lukken tussen die mensen, teveel ego's of ze komen niet goed overeen dus gaan ze vooral niet elkaar helpen...
"Veel te lastig", "nog een meeting hierover" --> de helft van de keren zaten we daar met 2-3 van de 5 ook al lag die meeting een maand op voorhand al vast op een moment dat voor iedereen paste.
Positief moment: hun directe leidinggevende beslist vorige maand van elke 2 weken zo'n meeting te houden omdat hij zeker wil zijn dat alles goed komt. Ineens kan iedereen wel op die meeting aanwezig zijn, 2 keer zo frequent. Ze lopen nog nét niet over het plafond om te tonen hoe goed ze hun best doen om dat project te doen slagen.
