ThekillingGoku
Well-known member
4411 zou nog kunnen (momenteel nog), waar het mogelijk is uiteraard.4411 gebruiken via factuur, 1 keer per maand doormailen naar werkgever en klaar.
Of gsm-abonnement via werkgever => betalen met gsm => komt op factuur provider.
Zo deed/doe ik het.
Ondergrondse parkings e.d. zoals bv. in Gent zou daarmee weliswaar niet pakken.
Idem whatever parkings waar je via mobiel abbo zou kunnen betalen.
Ik hoor wel dat dit momenteel gewoon nog een grijze zone is, daar men daarmee eigenlijk ook persoonlijk zou weten wie, wat bezigt.
Mss dat 4411 het gewoon niet meld aan de firma wie, wat verbezigd.
Dus hoe lang dat nog gaat pakken is 'n ander paar mouwen.
Nuja, deze heb ik nog niet 'bevestigd', maar 't zullen ook gewoon de 'kleine' dingen zijn eh. Als je zo eens tot om 22u op kantoor moest blijven voor een of andere klant mocht je dan al eens eten gaan halen & 'het bonnetje binnen steken'. Je deed dan wel onbetaald overuren, maar je had er dan toch mee gegeten.
Ok fine, 't is 12 EUR voor ne kebab of 20 EUR voor pizza, but still.
Dat zal wss ook allemaal niet meer pakken eh. Tenzij je ze daar een factuur laat maken voor 1 bestelling.



