Linke soep zelfs!3 dt-fouten in 1 zin, dat is pas hete soep.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Linke soep zelfs!3 dt-fouten in 1 zin, dat is pas hete soep.![]()
Hier gisteren kebab besteld, deze nacht pizza..Hier bestellen we zelfs af en toe pizza.
Alleen maar rijke stinkerds
Of mensen die huren volgens de redenering.
Een lege rekening, uw huis te koop zetten en hopen dat je ergens mag huren volgens sommige.Hier gisteren kebab besteld, deze nacht pizza..
Ik ben benieuwd wat het vanavond gaat zijn.
Tis hier BG e. Dat wordt thuis een dagje geen champagne met kaviaar dan.. (of mss een half potje kaviaar dan)Een lege rekening, uw huis te koop zetten en hopen dat je ergens mag huren volgens sommige.
Ne droge boterham en kraantjeswater, dat is wat een goede huisvader eet en drinkt!
Hier ook ene op het werk die dat standaard doet én er nog eens een leesbevestiging aan toevoegt..
En meestal zijn die mails totaal niet dringend.

Blijkbaar wereldwijd problemen met Microsoft?
Outlook, Teams en andere aanverwante Azure-diensten geven problemen.
Ik hoor het net op het nieuws. Ik denk dat velen blij gaan zijnBlijkbaar wereldwijd problemen met Microsoft?
Outlook, Teams en andere aanverwante Azure-diensten geven problemen.

Ja, volop leute.Ik hoor het net op het nieuws. Ik denk dat velen blij gaan zijn![]()


Bij onze IT-problemen mogen we ook geen mails meer sturen, alles gaat via een digitaal meldingsloket.Ja, volop leute.
"Seeeeehg, mijne outlook marcheert niiieeee'
Nuja, ze kunnen toch al niet mailen voor de problemen.
En zoals we weten: No ticket, no service!

Ik merk dat toch ook wel bij jongere collega's.
Onze juniors hebben €1700 netto pakweg.
Huur/water/gas/elek/internet pak dat ze rap aan €1300 zitten.
Dan heb je €400 budget in de maand om extra's mee te doen.
Dan is €100 broodjes per maand 25% budget
Als ik €100 broodjes per maand doe dan is dat nog geen 7% van mijn spaarvermogen.
Zij bestellen zo goed als dagelijks, als ze op de baan gaan is het BK/McDo/frituur
Ik bestel amper iets, ne zak diepvriesgroenten van 2€ in de colruyt geeft mij 4x Soep als lunch.
Ik heb 0 maandelijkse abo's voor streaming en het goedkoopste internetlijntje thuis , zij allemaal 3+ en zijn bezig met hoeveel Mbps ze kunnen binnentrekken.
Da's gewoon jong zijn denk ik, toen gaf ik daar ook allemaal geen moer om , en dan zoek je naar een huis en heb je spijt van al die nutteloze kosten en starbucks koffies gewoon omdat het kon.
Ik probeer hun dat dan ook te zeggen.. ik had die raad ook liever vroeger dan later gekregen.
Wel akkoord dat algauw in de winkel iets kopen minstens even veel kost.
Als ik mijne lunch vergeet dan haal ik meestal een stokbrood met 2 soorten beleg, en da is dat €8 en zwijn ik dat allemaal naar binnen.
Mja das ook een typisch Belgisch fenomeen he, boterhammen mee in de brooddoos. Al veel in het buitenland gewerkt en nog nooit iemand een brooddoos zien meenemen.Jonge collega’s die lopen klagen over de dure huizenprijzen, maar wel echt elke middag gaan lunchen.
Reken maar uit, 20 keer Xx eur per maand, en dat op jaarbasis?
Bwa nen deftigen bakker en deftig beleg doen al veel.Ik zelf neem ook nooit brood mee. Zo droog, weinig smakelijk, brood meenemen om dan 2.5 euro te besparen? Das voor sukkelaars imo..
.Ja, volop leute.
"Seeeeehg, mijne outlook marcheert niiieeee'
Nuja, ze kunnen toch al niet mailen voor de problemen.
En zoals we weten: No ticket, no service!
teams-vergaderingen opnemen is bij ons verboden.De nieuwe generatie die met Teams werkt en alles willen opnemen.
iedere meeting/uitleg/presentatie volledig willen herbekijken in plaats van nota's te nemen.