Enkel een baksteen in de maagDan hebt ge ook 11j lang niks gegeten. . . Dus uw winst is een pak kleiner.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enkel een baksteen in de maagDan hebt ge ook 11j lang niks gegeten. . . Dus uw winst is een pak kleiner.

Je hebt dan nog niks gedronken. Mja zoals reeds gezegd, het telt allemaal op.
Elk z'n ding ofc.
ja, daar gaan ook veel collega's eten halen.Heb je toegang tot de bagagezaal op niveau 0?
Aan liftkern 4 staan er ook automaten die 3x per dag worden bijgevuld door afilal
Ambetante situatie maar beetje triestige reactie van u, nee? Vergeet niet dat je je collega's minstens 8h op een dag ziet he.Die collega X zei nog 2x goedenavond toen ze wegging, maar ik vertik het om daar nog 1 seconde tijd aant te verspillen en doe gelijk dak ze niet hoor.
als je 1700 euro per maand hebt, ga je niet veel kunen huren waarbij je met die kosten aan 1300€ zit. of je moet met 2 zijn, en dan heb je meer over.Ik merk dat toch ook wel bij jongere collega's.
Onze juniors hebben €1700 netto pakweg.
Huur/water/gas/elek/internet pak dat ze rap aan €1300 zitten.
Dan heb je €400 budget in de maand om extra's mee te doen.
Dan is €100 broodjes per maand 25% budget
Bij mijn huidige klant is er intern een restaurant. Interne mensen betalen 1 euro voor een broodje/warme maaltijd.
Ik als externe betaal 2 euro voor een broodje en 5 euro voor een warme maaltijd. Dus eigenlijk kan ik 5 dagen in de week biefstuk friet eten voor 25 euroZit ook elke keer soep + dessert bij, giga cheap eigenlijk.
Bij mijn vorige klant ging ik elke dag naar de Panos en da's dan broodje + dessert + drank en was ik elke dag 9-10 euro kwijt ofzo![]()
Ik vermoed nu wel dat je dat altijd hebt als het niet zelf volledig klaar maakt.Respect voor mensen die elke dag die brol van Panos kunnen binnenspelen. Je wil niet weten hoe het daar soms aan toe gaat achter de schermen.
Vreemde rederning? huur van €700 voor een slecht geisolleerd pand is niet zo gek.als je 1700 euro per maand hebt, ga je niet veel kunen huren waarbij je met die kosten aan 1300€ zit. of je moet met 2 zijn, en dan heb je meer over.

Hier ook ene op het werk die dat standaard doet én er nog eens een leesbevestiging aan toevoegt..Mensen die standaard een hoge urgentie aan hun mails meegeven waardoor mijn inbox nu grossiert in rode uitroeptekens.
Ach, als alles dringend is, is er niks dringend.![]()
als alleenstaande 400€ p/m aan gas/elek? sorry, ik heb vorig jaar elke maand 67€ betaald, en ondertussen zelfs bijna meer dan 300€ terug getrokken. ze hebben het nu wel opgetrokken naar 100 per maand, maar goed, da's nog altijd geen 400€ he.
en 700€ p/m leggen voor een nettoloon 1700€... veel huisbazen gaan dat niet pakken.
Ik heb een C woning, zal dankzij de nieuwe ketel wel rond de 200 liggen dus mss B-woning en ik heb een voorschot van 140 euro voor gas, 60 voor elektriciteit en werk volledig van huis uit. Natuurlijk aangepast verbruik: 12u op 19 graden/dag en 12u op 16.5 graden.Jij woont in een EPC A woning vermoed ik? Ik betaal dat als alleenstaande voor mijn elektriciteit (gas heb ik niet), moet wel zeggen dat ik 3 dagen thuis werk.
Ik heb ondertussen gemeld bij mijn manager dat de samenwerking met de UX designer niet goed verloopt. Ze had dat zelf ook al door en ging hem/zijn manager erop aanspreken, maar dat is volgens mij nog niet gebeurd...Een 6-tal weken geleden had ik met een UX designer gesproken om requirements door te geven voor mock-ups van een nieuwe applicatie voor onze interne analisten. Dit is iemand die al lang voor het bedrijf werkt, maar voornamelijk in andere domeinen actief is en nu bij ons terecht is gekomen omdat hij geen werk had. Ik had de meetings goed voorbereid zodat het duidelijk zou zijn welke richting we uit willen (geen kopie van de huidige tool). Op mijn confluence pagina's kan ik zien wie hoevaak de pagina heeft geopend. De UX designer: 0 views.
Het was me dus al snel duidelijk dat hij niet openstond voor input en het maar wat ging freewheelen op basis van zijn eigen goesting. Hij werkt hier al een pak langer dan ik, dus ik wou er niet tegen in gaan, maar in dit project (zoals in elk project) is het belangrijk om kritisch te kijken naar wat de users willen, want die willen vooral geen verandering en blijven inefficiënt voortwerken zoals ze nu bezig zijn omdat ze dan denken dat ze werkzekerheid hebben omdat ze hele dagen liggen klungelen aan een werk dat ook op een uur gedaan zou kunnen zijn.
3 weken geleden hadden we een eerste demo van de UX designer. Zoals ik al had gevreesd waren zijn mock-ups een quasi exacte kopie van de huidige applicatie, gewoon met wat mooiere kleurtjes. Product manager was niet blij en vroeg om van 0 te beginnen en ditmaal te luisteren naar de requirements en ideeën die we doorgaven.
Vlak nadien heb ik nog eens samengezeten met de UX-designer, zelf heel ruwe mock-ups gemaakt om hem ideeën te geven die hij dan verder kon uitwerken. Alles was ineens duidelijk voor hem en hij was helemaal mee.
Gisteren was de nieuwe demo gepland. 2 uur voor de demo belt hij mij omdat hij nog niets had gedaan (dit was de man die naar eigen zeggen 0 werk had en daarom bij ons werd gezet). Dan heeft hij mijn ruwe mockups quasi gekopieerd en op een scherm gesmeten en dat gepresenteerd. -_-

"De soep word nooit zo heet gedronken als ze word opgedient."Ambetante situatie maar beetje triestige reactie van u, nee? Vergeet niet dat je je collega's minstens 8h op een dag ziet he.