We hebben een nieuwe collega, die zichzelf verkocht heeft als "ultrasupersenior", en super ervaren in het aanleunend vakgebied X (waar wij in vakgebied Y zitten, dat voor 85% van de gevallen hetzelfde is), en dus een navenant exuberant loonpakket krijgt... En hij kan niets! Hij doet maar de helft wat er van hem gevraagd wordt, en wat hij dan doet, is niet eens juist, dus wij moeten alles zelf na liggen kijken of het gewoon zelf doen. 't Zou al helpen mochten de 40h/week die contractueel gepresteerd moeten worden ook effectief gepresteerd worden, en niet de ~30 die er nu gepresteerd worden met om 9h30 toe te komen, om 16h30 te vertrekken en lunchpauzes te nemen waar je bij Peter Goossens een volledig menu naar binnen geduwd hebt.