Ze hebben hier een nieuwe KPI ingevoerd waarbij ons werk wordt gedubbelchecked door Indiërs, en bij elke faling die ze vinden heeft dat invloed op uw profielscore, en kan dat invloed hebben op uw bonus etc. (let op een faling kan ook een typfout zijn à la 300 ingeven ipv 301 , en dit gaat dan ook over een getal dat je moet opzoeken in een officieel systeem en moet ingeven in een ander officieel systeem...).
Die Indiërs worden dan ook geacht meer kwalitatieve checks te doen over dingen die in het Nederlands en Frans weergegeven worden, dus nu gaan we alles nog eens extra mogen vertalen en verduidelijken
Pure kafka

, en dan zich vragen stellen over waarom zoveel mensen in burnout vallen
Op zich is het voor mij niet een al te groot probleem, maar in ons team zit 20 man waarvan 15 ofzo al 25jaar dezelfde job uitvoeren en in een paar jaar tijd is die job compleet veranderd