Eland
Well-known member
Ik heb al enkele jaren Spotify Premium en een draadloze headset die ik meteen in m'n pc kan pluggen als ik gebeld word, dus dat is in principe geen probleem. Het is vooral heel belachelijk dat muziekstreaming voor achtergrondmuziek geblokkeerd wordt (er zijn al veel diensten die niet meer raadpleegbaar zijn), maar dat sommigen tijdens hun uren wel continu HLN (Da's ook ni alles eh. Dan heb je gelijk ineens een premium account nodig om dat wat deftig te kunnen bezigen.
Om dan ook niet te vergeten dat vele GSM's zonder hoofdtelefoon jack komen tegenwoordig (terwijl uw laptop dat wel heeft).
En wss nog 't ergste van al ... als je dan toch GSM hebt met headphone jack & ineens 'telefoon' krijgt op uwe laptop, mag je beginnen headsets over steken.
Sheesh. Wat een gedoe.
Kleine bedenking wel. Wat is geblokkeerd? De PC app? Of het web domein?
Als het de PC app is kan je nog steeds de web player bezigen (ik deed dat vroeger ook altijd, heb nooit de PC app geïnstalleerd gehad).
Tegenwoordig is 't lang geleje dat ik Spotify nog gebezigd heb. Denk niet meer sinds corona. Altijd YouTube voor musica.
) zitten te checken. Het webdomein zelf is geblokkeerd en we kunnen geen externe apps installeren op onze pc zonder toestemming.
Ik ben Spotify ook maar op mijn werklaptop beginnen gebruiken omdat ik zag dat vele anderen dat ook deden. Ik gebruik die zo strikt mogelijk voor het werk en doe er zo weinig mogelijk anders op. Zelfs bij het sturen van persoonlijke mails op die pc voel ik me al ongemakkelijk. Spotify was op kantoor de enige uitzondering omdat ik dat in combinatie met een ANC-headset durf te gebruiken als het er te rumoerig aan toe gaat, ook uitsluitend wanneer er geen directe collega's aanwezig zijn.