Pompi
Active member
"we gaan hier wellicht nog jaren samen werken, dus er moet mij iets van het hart"En ik, zoals ik al aanhaalde, niet. Thanks but no thanks voor de raad. Ik zou het ook graag hebben wanneer dit tegen mij gezegd wordt, maar verwacht niet dat een collega dat zou doen. Ik hoop dat de mensen met wie ik een inniger contact heb dan een collega die hoogstens eens op een meter van mij komt dat veel eerder opmerken en melden dan die collega.
Zoiets zeggen tegen mensen met wie ik een goeie band heb, vind ik niet lastig. Zoiets zeggen tegen mensen die ik vaak zie maar met wie ik eigenlijk geen band heb, is een ander paar mouwen.
Ook los van dit verhaal zal ik blij zijn als ik van die collega 'verlost' ben.
=> Hij gaat nooit denken dat jij het was want jij ging er geen jaren meer mee werken!
Voor nen bak duvel wil ik het hem ook SMSen voor u van op nen burnerphone.



.