Silence
Well-known member
Daarstraks komt een collega naar mij toe 
- Seg Silence, ik kom rond voor die 5€ op te halen, legt gij ook bij ?
* Waarom was dat weer ?
- Nadia (fictieve naam, maar teamgenoot) is oma geworden, en we leggen dan iets klein samen, kan ze eens gaan ontbijten met hare man
* Aah. In dat geval: neen geen interesse
- Hoe ? Gij legt niet bij ofwa ?
* 1. Zij heeft toch geen verdienste aan een kleinkind en 2. als het geld naar naar dat kind ging oké, maar dit is een gratuit ontbijtbon dus neen
- Maar ze brengt volgende week suikerbonen mee naar de vergadering
* dan ben ik er niet, ik ben in verlof
- Allé jong, voor die 5€, gaat ge u daarvoor laten kennen
Wat verstaat ge niet aan het woordje neen ?
Ik ben om de 2 dagen wel aan het bijleggen voor iets precies. Iemand die weggaat, iemand die een (klein)kind krijgt, het overlijden van een (groot)ouder,...
Denk dat het wel stilaan goed is

- Seg Silence, ik kom rond voor die 5€ op te halen, legt gij ook bij ?
* Waarom was dat weer ?
- Nadia (fictieve naam, maar teamgenoot) is oma geworden, en we leggen dan iets klein samen, kan ze eens gaan ontbijten met hare man
* Aah. In dat geval: neen geen interesse
- Hoe ? Gij legt niet bij ofwa ?
* 1. Zij heeft toch geen verdienste aan een kleinkind en 2. als het geld naar naar dat kind ging oké, maar dit is een gratuit ontbijtbon dus neen
- Maar ze brengt volgende week suikerbonen mee naar de vergadering
* dan ben ik er niet, ik ben in verlof
- Allé jong, voor die 5€, gaat ge u daarvoor laten kennen
Wat verstaat ge niet aan het woordje neen ?
Ik ben om de 2 dagen wel aan het bijleggen voor iets precies. Iemand die weggaat, iemand die een (klein)kind krijgt, het overlijden van een (groot)ouder,...
Denk dat het wel stilaan goed is


wij legden eigenlijk ook nooit bij ma bon
), en er zijn er bij ons zelfs al een paar teruggekeerd na X maanden/jaren omdat het gras toch niet groener was aan de overkant... Heeft denk ik ook te maken met het normaal omgaan met mensen en hun professioneel leven.


.