Toen ik hier begon -midden in volle Coronacrisis eind november/begin december- zeiden ze tegen mij; " Hier is uw laptop en vanaf morgen moet je thuisblijven tot nader order. Lees u maar wat in. Je kan persoon X helpen met bepaalde eenvoudige taken voor de jaarafsluit, maar de persoon die haar taken deels moet overdragen heeft het veel te druk met die jaarafsluit, dus verschiet er niet van als je soms eens niet te doen hebt"
Daar zit je dan thuis. Inlezen kan je ook maar zo lang doen en eenmaal die eenvoudige taken gedaan, was er niets. Heeft toch bijna twee maanden geduurd zo. Zat je daar thuis met de duimen te draaien, maar ik ben toch een paar uren betaald geweest voor letterlijk niks te doen.