Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag terug een kantoor dag dus.laptop oplader gisteren vergeten op kantoor.

Blijkbaar is een advocaat nogal gevoelig aan zijn/haar titel van Meester
Mijn chef die mij een mailtje stuurt van gelieve persoon x te bellen ivm verschillende dossiers, geen uitleg wie of wat erbij. Dus ik bel en inderdaad die nemen wel met op "advocaten kantoor xxx, goeiemorgen met Elke"
Dus ik zeg ook "Goeiemorgen Elke, je spreek met xx. Ik moest u even opbellen ivm volgende dossiers"
Eerste reactie "Ik had graag dat u mij aansprak met Meester"
Heb just mene chef al laten weten dat hij ofwel meer info mag geven ofwel int vervolg zelf de telefoon kan pakken, ahzo een omhoog gevallen wijf
Dan moet ze de telefoon ook maar opnemen met "Hallo u spreekt met Meester(es)Blijkbaar is een advocaat nogal gevoelig aan zijn/haar titel van Meester
Mijn chef die mij een mailtje stuurt van gelieve persoon x te bellen ivm verschillende dossiers, geen uitleg wie of wat erbij. Dus ik bel en inderdaad die nemen wel met op "advocaten kantoor xxx, goeiemorgen met Elke"
Dus ik zeg ook "Goeiemorgen Elke, je spreek met xx. Ik moest u even opbellen ivm volgende dossiers"
Heb just mene chef al laten weten dat hij ofwel meer info mag geven ofwel int vervolg zelf de telefoon kan pakken, ahzo een omhoog gevallen wijf
Huppeldepup'Dan moet ze de telefoon ook maar opnemen met "Hallo u spreekt met Meester(es)Huppeldepup'
Wtf is dat nu voor zever.Blijkbaar is een advocaat nogal gevoelig aan zijn/haar titel van Meester
Dan had ze maar in een lagere school moeten gaan lesgeven.Meester ElkeIk had "ok Elke" gezegd.

Je had moeten zeggen: 'meester? U bent toch een vrouw?'Blijkbaar is een advocaat nogal gevoelig aan zijn/haar titel van Meester
En dan de woke generatie op uw dak krijgen zeker?Je had moeten zeggen: 'meester? U bent toch een vrouw?'

Ja daar ga ik me niet aan wagenJe had moeten zeggen: 'meester? U bent toch een vrouw?'
Kunt ge nooit helemaal zeker van zijn hoe ze zich identificeren.“Hey Elke,…”Ja daar ga ik me niet aan wagenKunt ge nooit helemaal zeker van zijn hoe ze zich identificeren.
Nu was ik mij aan het afvragen, als je zo iemand moet mailen, hoe is dan de aanspreking ?
Geachte Meester(es)
Beste mevrouw de advocate
Geachte mevrouw "familienaam"
Meester(es) "familienaam"
Liefste Meester

Liefste Meester(es)Ja daar ga ik me niet aan wagenKunt ge nooit helemaal zeker van zijn hoe ze zich identificeren.
Nu was ik mij aan het afvragen, als je zo iemand moet mailen, hoe is dan de aanspreking ?
Geachte Meester(es)
Beste mevrouw de advocate
Geachte mevrouw "familienaam"
Meester(es) "familienaam"
Liefste Meester

ik voel mij persoonlijk geviseerd met deze commentEfkes ter verduidelijking, dat was een serieus antwoord eh. Elke mail die ik stuur is “Hey <voornaam>…”
Maar als ik zie hoe mensen al kunnen schuimbekken bij het gedacht dat een man een korte broek aandoet op het werk, bevind ik mij op glad ijs denk ik.

Bij mij hangt het er vanaf, als ik net ermee heb zitten bellen en ik merk dat dat wel een vlotte gemoedelijke persoon is kan het iets persoonlijker, anders zal het iets formeler zijn om zeker te zijnEfkes ter verduidelijking, dat was een serieus antwoord eh. Elke mail die ik stuur is “Hey <voornaam>…”
Maar als ik zie hoe mensen al kunnen schuimbekken bij het gedacht dat een man een korte broek aandoet op het werk, bevind ik mij op glad ijs denk ik.