Fijn voor jou dat dat wel werkt. Bij de klant waar ik werk is dat helaas niet het geval (grote telco). Kan ook liggen aan de hardware dat we krijgen maar het vastlopen/trager worden van de laptop door teams en whiteboard is echt problematisch.Mijne laptop wordt 1 keer herstart om de x-aantal weken/maanden. Zolang System Center mij niet forceert om te rebooten voor Windows Updates gebeurd het gewoonweg nooit.
Sleep mode all the way, scheelt veel tijd dat ik niet alle dagen alles moet afsluiten & de dag er op terug opnieuw opstarten om gewoon verder te doen waar je mee bezig was. Gewoon alles laten draaien is zoveel efficiënter.
So yeah ... nog nooit last gehad van Teams.
En Chrome/FF is al met GB's weg nog lang voor je aan 70 komt hoor. Al is het alles behalve een uitzonderlijke situatie bij mij.
Zelfs nog erger, meestal staat er ook nog een FireFox mee open die een andere tree aan research of apps of whatever open staan heeft & ook nog met wat GB weg is.
Hoe meer over & weer ik moet gaan tussen verschillende projecten, hoe erger het wordt (FF Private, FF gewoon, Chrome Incognito, Chrome gewoon is niet uitzonderlijk).
Ik zou liever met Miro en Zoom werken, maar die zijn helaas verboten
.
.

Echt ik haat het van den hak op den tak moeten springen en switchen tussen dossiers. Das echt bij mij 'a recepy for disaster' Ik kan mijn focus echt niet verdelen tussen 7 dossiers. De nuances, de details vliegen over mijn hoofd!
Was ook zo'n bazin waarbij, als ge een ziektebriefke binnenstuurde ge binnen 30 sec ne mail terugkreeg met de vraag 'AH EN WA HEBT GE?' en dan ging zij beslissen of dat zwaarwichtig genoeg was om thuis te mogen blijven. Heb eens een verlamming van een hersenzenuw gekregen toen da'k daar werkte en na 4 dagen kon ik terug naar den bureau.