Dat lijkt mij een duidelijke nee.Ik denk dat Ugar eerder bedoelt dat een werkgever onder het motto "beschermen van bedrijfsgeheimen" kan verbieden dat iemand spreekt over welk loon een werkgever betaalt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat lijkt mij een duidelijke nee.Ik denk dat Ugar eerder bedoelt dat een werkgever onder het motto "beschermen van bedrijfsgeheimen" kan verbieden dat iemand spreekt over welk loon een werkgever betaalt.

Werkte gij nu nog steeds van thuisuit ? Gij zou beter doppe denk ik soms"Ja jongens, vanaf nu worden het drie dagen dat ge naar kantoor moet komen. Ook als het een korte week is met een feestdag."
![]()

Hier is de ergernis eerder dat in de "enquetes" is naar boven gekomen dat veel mensen toch nood hebben aan fysiek contact, dus we moeten 2 dagen per week naar bureau. In praktijk zit iedereen daar heel de dag met koptelefoon op omdat ze continu calls hebben met mensen die thuis zitten."Ja jongens, vanaf nu worden het drie dagen dat ge naar kantoor moet komen. Ook als het een korte week is met een feestdag."
![]()
Wij moeten 1 keer/week naar kantoor en dat merk ik dus ook op. Iedereen zit zo constant tegen hun scherm te babbelen.Hier is de ergernis eerder dat in de "enquetes" is naar boven gekomen dat veel mensen toch nood hebben aan fysiek contact, dus we moeten 2 dagen per week naar bureau. In praktijk zit iedereen daar heel de dag met koptelefoon op omdat ze continu calls hebben met mensen die thuis zitten.
Onlangs werd er dan een soort mini-teameventje georganiseerd om de mensen beter te leren kennen. Ongeveer 1/3e van de mensen was er...
Ik denk dat een nieuwe enquete vooral zou aantonen dat de meeste mensen toch liever thuis werken...
Ik kan dat wel smaken eerlijk gezegd. Af en toe nog eens een fysieke meeting, zeker wanneer ik mensen uit mijn team wil spreken. Maar de rest online. Je kan veel duidelijker iets zien dat gedeeld wordt (vroeger had ik soms moeite om te zien wat er gedeeld werd als ik achteraan zat in een grote meeting room) en tussendoor kan je dingen opzoeken. Veel minder inspelen op emoties.Wij moeten 1 keer/week naar kantoor en dat merk ik dus ook op. Iedereen zit zo constant tegen hun scherm te babbelen.
't Is soms een kakofonie van jewelste. Men is dat gelijk gewoon geworden, waar dat vroeger in een meeting room gebeurde of bij de klant zelf, is dat nu gewoon iedereen door elkaar.
't Is soms confusing ook ... je komt toe & er zegt iemand iets 'tegen u', maar blijkt dat ze eigenlijk tegen hun scherm aan het praten zijn.

Forward naar mgr "FYI"mail met leidinggevende en heel wat managers in CC naar mij.
probleem met x op mijn device, heel vervelend om telkens die boodschap te krijgen. Graag asap een oplossing.
ik reply met iedereen in CC: oplossing kan, graag device binnenbrengen (naar kantoor komen dus) en ook de e-learning doen die je nog steeds niet complete hebt
net antwoord, naar mij alleen natuurlijk: "ik kan er mee leven, we zien later wel"
asshole
Wel zonder de asshole !!Forward naar mgr "FYI"
Sommigen passen die tacktiek bij ons ook toe.mail met leidinggevende en heel wat managers in CC naar mij.
probleem met x op mijn device, heel vervelend om telkens die boodschap te krijgen. Graag asap een oplossing.
ik reply met iedereen in CC: oplossing kan, graag device binnenbrengen (naar kantoor komen dus) en ook de e-learning doen die je nog steeds niet complete hebt
net antwoord, naar mij alleen natuurlijk: "ik kan er mee leven, we zien later wel"
asshole
mail met leidinggevende en heel wat managers in CC naar mij.
asshole
Ik snap echt niet waarom mensen dat doen. Maak gewoon een ticketje met uw probleem en het wordt waarschijnlijk opgelost. Vriendelijk zijn kost helemaal niks, maar voor sommigen is het precies het einde van de wereld om dingen op een normale manier te vragen.Sommigen passen die tacktiek bij ons ook toe.
Gewoon een mailtje terugsturen als antwoord, maar dan met alle managers terug in cc.
Ze leren het snel af om fel te doen met iedereen in cc.
.mail met leidinggevende en heel wat managers in CC naar mij.
asshole
de resultaten zeggen precies van wel eh!Wij moeten momenteel ook 1 dag per week naar kantoor komen. Echter is ons verdiep nog een bouwwerf en schieten de werken door de huidige voorraadproblematiek niet echt op waardoor wij met ons team in 1 vergaderzaal samenkomen. Dat is de meest onproductieve dag van de week. Ofwel zit je non-stop te 'vergaderen' waarin eigenlijk topics/issues van de voorbije week/dagen worden overlopen (komt neer dat je 5 keer hetzelfde topic hoort) of wordt je gestoord door de anderen hun conference calls.Wij moeten 1 keer/week naar kantoor en dat merk ik dus ook op. Iedereen zit zo constant tegen hun scherm te babbelen.
't Is soms een kakofonie van jewelste. Men is dat gelijk gewoon geworden, waar dat vroeger in een meeting room gebeurde of bij de klant zelf, is dat nu gewoon iedereen door elkaar.
't Is soms confusing ook ... je komt toe & er zegt iemand iets 'tegen u', maar blijkt dat ze eigenlijk tegen hun scherm aan het praten zijn.
Mensen die continu iets willen zeggen. Er is heus niets mis met een tijdje aangename stilte hoor.![]()
Ik hoop wel dat je die 40 zaken al eens gekeken hebt dat er niets tussenstaat wat simpel is zoals sluit uw pc af, en start die opnieuw op...Ik had zo van de week ook naar onze IT-kerel iets gestuurd omdat ik mijn mails van meer dan een jaar oud niet meer terugvind.
"Kay-gell, heb je deze opties al geprobeerd?"
Met ne troubleshoot van een stuk of 40 dingen. Ik ben nu een paar dagen aan het wachten zodat het een normale tijdspanne lijkt waarin ik die geprobeerd zou kunnen hebben om dan te zeggen dat ik dat geprobeerd heb.
Maar ik heb daar zelf dus geen zin + die troubleshoot is in het engels en mijne outlook in het NL. Das vervelend.
.Ik hoop wel dat je die 40 zaken al eens gekeken hebt dat er niets tussenstaat wat simpel is zoals sluit uw pc af, en start die opnieuw op...
Want als je dan antwoordt ik heb die gedaan, en die zegt dan is goed ik spring dag x eens binnen, en die doet voor de leut dan die 40 zaken om te testen. Dat jij daar niet met het schaamrood op uw wangen gaat staan stamelen van jamaar ik heb effectief mijn PC afgezet en opnieuw opgestart hoor.
Ik zweer !!!!!!!
Waarbij we per toeval ineens een post zien verschijnen hier in deze thread van persoon IT-kerel / IT-dude, ik doe de moeite om een volledige checklist van 40 zaken door te geven van kijk die eens na en check dat is. Om dan als antwoord te krijgen van dat hij dit allemaal gedaan heeft. Ik spring dan binnen en ik doe effectief die eerste van die 40 zaken en alles werkt dus ineens zunne...
Ja tarara hé... als die denkt dat ik zijn ticket de volgende keer nog ga afhandelen... of dat die zijn loonsverhoging krijgt dat hij dat maar vergeet zunne !!!!
Se kloefkapper.

Meh, het is aan de IT'er om die troubleshooting te doen, zij het remote of on site. Niet aan de gebruiker. Anders is het nogal makkelijk, gewoon een pdf met 101 verschillende troubleshooting stappen sturen en voila.Ik hoop wel dat je die 40 zaken al eens gekeken hebt dat er niets tussenstaat wat simpel is zoals sluit uw pc af, en start die opnieuw op...
Want als je dan antwoordt ik heb die gedaan, en die zegt dan is goed ik spring dag x eens binnen, en die doet voor de leut dan die 40 zaken om te testen. Dat jij daar niet met het schaamrood op uw wangen gaat staan stamelen van jamaar ik heb effectief mijn PC afgezet en opnieuw opgestart hoor.
Ik zweer !!!!!!!
Waarbij we per toeval ineens een post zien verschijnen hier in deze thread van persoon IT-kerel / IT-dude, ik doe de moeite om een volledige checklist van 40 zaken door te geven van kijk die eens na en check dat is. Om dan als antwoord te krijgen van dat hij dit allemaal gedaan heeft. Ik spring dan binnen en ik doe effectief die eerste van die 40 zaken en alles werkt dus ineens zunne...
Ja tarara hé... als die denkt dat ik zijn ticket de volgende keer nog ga afhandelen... of dat die zijn loonsverhoging krijgt dat hij dat maar vergeet zunne !!!!
Se kloefkapper.