Herman De Croo
Well-known member
^ Oei ik ben niet rap een klager, maar dat vind ik wel heel raar
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat stuk is legendarische tv. Ze zegt dat hij de dag voordien zei dat hij haar terug wilde, 25 seconden later noemt hij haar zogezegd al 3 dagen klotewijf.Toch even opgezocht en ik had het verkeerd herinnerd. Het ging dus over dit fragment.

Teambuildings waarvoor je zelf (een deel) moet betalen...![]()
Dan zien ze mij daar ni ze.^ Oei ik ben niet rap een klager, maar dat vind ik wel heel raar

Dat is normaal bij de overheid. Daar is een vast budget, wat beperkt is. Want, logisch het is overheidsgeld. Ik dacht 40 of 50€ per persoon. Of was het 25€... ik weet het niet meer (ik regel het geld niet). Weet wel dat het zeker niet meer was.Teambuildings waarvoor je zelf (een deel) moet betalen...![]()
).Juist want de werknemer heeft meestal inspraak in wat er gebeurt met teambuildingsWilt gewoon zeggen dat jullie dure vogels zijn / dure smaak hebben.
Ik spreek over de overheid hé. En in mijn geval worden er voorstellen gedaan (en ja je kunt ook zelf iets voorstellen) waar je dan uw voorkeur kunt over geven. Inclusief de locatie (binnen belgië)Juist want de werknemer heeft meestal inspraak in wat er gebeurt met teambuildings
Teambuilding waar de helft vaak al geen zin in heeft.Teambuildings waarvoor je zelf (een deel) moet betalen...![]()

Bij ons hebben ze headsets voorzien van toch 75€.Te gierig bij ons om ons headsets te geven. Ahja, maar brengt dan u eigen headset mee he.
Vergeet t maar. Geen videocalls dan![]()
Was het een poort grap?Vandaag kwam mijn vervanger een dag meedraaien. Ik moest die aan elke persoon gaan voorstellen, samen met mijn collega en die heeft tegen elke persoon dezelfde grap gemaakt over waarom ik weg ging. Nobody laughed. Was echt sad om te zien tegen het einde.
Helaas. "Hij komt niet overeen met persoon x"Was het een poort grap?
Bij ons staat er geen eens bleutooth op de pc's en laptops krijgen we ook niet dus geven ze maar een vaste pc voor thuis en eentje voor op den bureau. Echt. En dan nog zo ne megagroten bak die hier nu staat thuisBij ons hebben ze headsets voorzien van toch 75€.
Ik heb uit miserie mijn eigen gekocht omdat ik dieje kabel zo beu als iets was... en ik die multifunctioneel kon inzetten (dus videocall via pc of aan de gsm zonder dat ik iets moest herkoppelen).
Dan heb ik liever dat ze zeggen hier is die 75€ en kies er zelf iets voor of leg zelf iets bij, dan dat je daar iets hebt liggen wat je toch niet gebruikt.
Geef toch gewoon iedereen een laptop zeg.Toen ik +-15 jaar jonger was werd ik verantwoordelijk voor een strategisch transformatieproject dat zeer moeizaam verliep (uiteindelijk > 25 % duurder uitgevallen dan voorzien en ook 6 maanden vertraging opgelopen).Hoe langer ik aan het werk ben, hoe meer last ik van het imposter syndrome heb. Mijn faalangst begint verlammend te werken. Feedback op mijn werk is altijd goed, maar bij ieder project heb ik weer opnieuw het gevoel dat ik er niets van bak en dat de rest mijn werk gewoon niet genoeg in detail bekijkt om dat in te zien.
Was dat ook niet diezelfde gast waarbij ze na de afleveringen nog eens bezoek zijn geweest. Het was ondertussen gedaan met zijn vriendin omwille van de gebeurtenissen op Temptation Island:
Hij: "Ja we komen nog goed overeen, ook al zijn we uit elkaar"
*stoot iets om of doet iets verkeerd*
Zij: "Godverdomse debiel, dat is altijd hetzelfde met ààà"
![]()
Ik had beter eerst verder gelezen, ik had hem ook al opgezocht. Schitterende televisie toen!Toch even opgezocht en ik had het verkeerd herinnerd. Het ging dus over dit fragment.
Te gierig bij ons om ons headsets te geven. Ahja, maar brengt dan u eigen headset mee he.
Vergeet t maar. Geen videocalls dan![]()

Zou ik niet teveel mee inzitten.. Is bij ons ook zo als er een functie vrij komt binnen de zone maar is meestal maar een verplichte formaliteit. Degene die er al werken hebben bij ons niet echt iets te vrezen van een externe kandidaat.Binnenkort examen doen om mijn werk te kunnen houden. En de nieuwe vereisten zijn ook veel hoger, dus mijn medekandidaten gaan van een ander kaliber zijn vrees ik. So yeah, that blows.