Je portie dagelijkse ergernissen op het werk

Mijn nieuwe klant is letterlijk 4 minuten rijden. Het is ook de bedoeling om daar long term te werken dus ik kan eigenlijk niet beter zitten.
Dicht bij uw werk wonen is echt onbetaalbaar.
Dat is dan weer te dichtbij. Vanaf een 10km afstand is perfect. Ik wil niet in de buurt van werknemers/collega's wonen. En dan bedoel ik niet collega's uit hetzelfde team, maar gewoon bekende gezichten vanop het werk. Er zijn zo verschillende grote bedrijven waar iedereen uit de buurt gaat werken (Alcon, Pfizer, J&J, Colruyt, Ravago,...). Dan woon ik liever iets verder (ong. 20 min rijden).

Laatst bewerkt:
Dat is dan weer te dichtbij. Vanaf een 10km afstand is perfect. Ik wil niet in de buurt van werknemers/collega's wonen. En dan bedoel ik niet collega's uit hetzelfde team, maar gewoon bekende gezichten vanop het werk. Er zijn zo verschillende grote bedrijven waar iedereen uit de buurt gaat werken (Alcon, Pfizer, J&J, Colruyt, Ravago, J&J,...). Dan woon ik liever iets verder (ong. 20 min rijden).
Woont niemand in mijn buurt, chance :p

Denk dat les krijgen misschien gewoon nog iets anders is dan effectief werken. Dat was een non-stop Teamscall van 8u.
Mijn hond ambeteerde mij dan of die begon te blaffen of aandacht te vragen. Was soms wel vervelend :p
+ nog sneller afgeleid
'k Ben eerlijk gezegd sneller afgeleid op den buro dan hier.

Zelfs al reageer ik hier & daar eens op een feed popup van 't forum, dan nog 'verlies' ik minder tijd aan random shizzle dan op kantoor (gelukkig type ik rap 😋 ).
Heel het 'koffie praat' gedoe bv. heb je totaal niet thuis, noch iemand voor & naast je in de gemeenschappelijke werkzaal. En als ik toch zit te wachten hier & daar op een of ander progress balkske/wieltje ... meh.

Aan de ene kant betekent dat uiteraard dat er geen spontane 'seg, help mij hier ne ker, wete gij da?' dingen zijn, maar andersom betekend dat ook dat men effectief zelf contact moet opnemen voor hulp, wat ik merk dat dat dan weer een brug te ver is voor velen, die dan maar zitten te sjieken op sommige dingen (veel langer dan als ge tegenover hun zit, of een paar tafels verder).

Dat zie ik echter niet als een negatief v/h thuis werken. Zo moeilijk is het niet om in teams eens op dat call knopke te klikken i.p.v. mij te spammen met text chat. Dat laatste, het spammen met text chat, zie ik dan weer wel als negatief. Iedereen is gelijk altijd te bang om te bellen of ze hebben geen tijd om te bellen of whatever.

So yeah. Remote work ... it's a thing. :sneaky:

Dat is dan weer te dichtbij. Vanaf een 10km afstand is perfect. Ik wil niet in de buurt van werknemers/collega's wonen. En dan bedoel ik niet collega's uit hetzelfde team, maar gewoon bekende gezichten vanop het werk. Er zijn zo verschillende grote bedrijven waar iedereen uit de buurt gaat werken (Alcon, Pfizer, J&J, Colruyt, Ravago,...). Dan woon ik liever iets verder (ong. 20 min rijden).
Voor een KMO kan ik dat nog begrijpen want vaak heerst er daar een dunne lijn tussen werk en privé, maar zo'n multinational heeft wel betere dingen te doen dan bij de werknemer thuis gaan aankloppen... .

Hoe langer ik aan het werk ben, hoe meer last ik van het imposter syndrome heb. Mijn faalangst begint verlammend te werken. Feedback op mijn werk is altijd goed, maar bij ieder project heb ik weer opnieuw het gevoel dat ik er niets van bak en dat de rest mijn werk gewoon niet genoeg in detail bekijkt om dat in te zien.

Hoe langer ik aan het werk ben, hoe meer last ik van het imposter syndrome heb. Mijn faalangst begint verlammend te werken. Feedback op mijn werk is altijd goed, maar bij ieder project heb ik weer opnieuw het gevoel dat ik er niets van bak en dat de rest mijn werk gewoon niet genoeg in detail bekijkt om dat in te zien.

Veel mensen die dat hebben. Ik heb het soms ook .

Twee mensen zitten hier al de hele tijd te praten op kantoor. Op zich geen probleem. Er is echter één van de twee de hele tijd iets aan het zeggen en de andere, een persoon met de meest nasale stem ooit, mompelt daar alleen maar om de drie seconden: "Ahjajajaja, dus als ge... ahjajajaja" door, en that's it.

Ik weet dat ik daar niet mee mag lachen. Het is zowel grappig, extreem storend als erg voor die persoon tegelijk

Ik heb dat altijd extreem hard in het begin van een job.

Allé, mijn transfer naar een andere locatie is officieel. Ik had toch stiekem nog gehoopt na het gesprek vorige week dat er nog iets ging veranderen.

vanmorgen telco, ieder moest zich voorstellen

kerel die de meeting leidde: "i'm x, I work 6 months now for this company and I will tell you all to change this this and that"

great intro guy!

i'm not your guy, friend!

Zoals Tommie al zei hebben keiveel mensen daar last van, myself very much included. Ik snap echt oprecht niet als mensen mijn werk goed vinden. Ik heb dus geen tips voor u :unsure:.

vanmorgen telco, ieder moest zich voorstellen

kerel die de meeting leidde: "i'm x, I work 6 months now for this company and I will tell you all to change this this and that"

great intro guy!

i'm not your guy, friend!
Iedereen kent hier ne Guy tegenwoordig. Is deze dezelfde als die wat in Coldplayke hare voortuin komt morrelen?

Hopelijk valt het uiteindelijk toch nog wat mee en is het toch niet zo slecht als je verwacht.
Het is niet zozeer de nieuwe locatie dat het probleem is, maar dat ik op mijn huidige locatie moet vertrekken. Omdat ik wel kan zeggen dat ik hier gelukkig ben en echt graag kom werken. En dan vind ik het jammer dat ik dan ergens anders heen moet.

Zoals Tommie al zei hebben keiveel mensen daar last van, myself very much included. Ik snap echt oprecht niet als mensen mijn werk goed vinden. Ik heb dus geen tips voor u :unsure:.

Iedereen kent hier ne Guy tegenwoordig. Is deze dezelfde als die wat in Coldplayke hare voortuin komt morrelen?
Mijn Guy bleek Marc te heten.

En toen bleek hij niet Marc, maar Mark te heten.

Hij blijft Guy voor mij.

Mijn Guy bleek Marc te heten.

En toen bleek hij niet Marc, maar Mark te heten.

Hij blijft Guy voor mij.
Der is maar ene Guy die'k nog wel wil zien & da's deze Guy. :devilish:

Daar zouden ze toch echt eens Hd-beelden van mogen releasen.
De hhrrringo... never forget :love:

Dat seizoen was ZO goed, dat daar ook ne mongool rondliep die de hele tijd over zijn libidos (3 keer voordat mijne autocorrect dat aanvaarde gvd) bezig was, maar niemand zich dat herinnert omdat held "it's not gonna suck itself" Gringo daar alle aandacht naar zich toetrok.

Ik heb ook altijd veel last van faalangst en imposter syndrome gehad en ik verwacht dat ik dat de rest van mijn carrière ga hebben. Maar ik heb wel een tip.

De afgelopen week heb ik proactief een leidinggevende van een andere dienst vooruitgeholpen en mijn tijd, talenten en contacten ingezet voor haar en haar team van medewerkers. Ik vind dat normaal, haar succes en bij uitbreiding dat van onze organisatie voel ik aan als mijn succes.

Vanmorgen kreeg ik een mailtje van haar dat zo begon:

Ik heb er 5 minuten vol ongeloof naar zitten staren, waarna ik een OneNote pagina voor mezelf heb gemaakt waarin ik in de toekomst alle complimenten ga plakken of neerschrijven. Het moet maar eens gedaan zijn met dat imposter syndroom.

De hhrrringo... never forget :love:

Dat seizoen was ZO goed, dat daar ook ne mongool rondliep die de hele tijd over zijn libidos (3 keer voordat mijne autocorrect dat aanvaarde gvd) bezig was, maar niemand zich dat herinnert omdat held "it's not gonna suck itself" Gringo daar alle aandacht naar zich toetrok.
Die ken ik wel nog. Was dat dezelfde die constant zei: "drank, da is den Duvel" nadat hij iedere keer een andere gevogeld had?

Terug
Bovenaan