Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit aan 6 pagina's intussen. Maar extreem druk momenteelIk begin de indruk te krijgen dat zijn geplande post gewoon zonder verdere aankondiging geschrapt is.

Eerlijk? Antwerpen tot daar nog aan toe, dat is max 45 minuten heen (en daarna terug). Maar Brussel Noord is 1,5 uur heen (Brussel Midi en Zuid is nog iets langer voor mij). Als ik binnenkort op de bench zit en ik moet op interview bij een klant, die eist dat ik géén enkele dag mag thuiswerken en ik 5 dagen per week full time naar Brussel moet, dan weiger ik de job.Toen niet neeHeeft mij echt bakken geld gekost + mijn mental health ook serieus een klap gekregen toen.
Ik moest mijn dag altijd starten met een uur file, en daarna nog eens op de ring van Antwerpen file. Da's om gek van te worden
En dan op maandagochtend een mailtje van ne manager die ook in exact diezelfde meetings zat, met de vraag waarom je prestaties vorige week zo zwak waren.Woensdag een teamevenement, donderdag evaluatiegesprek, vrijdag teambuilding met gans het bedrijf...
Dat is iets teveel "HR" in een week om vlotjes te verteren. De week van het gelul.

Brussel Midi en Zuid

Mijn nieuwe klant is letterlijk 4 minuten rijden. Het is ook de bedoeling om daar long term te werken dus ik kan eigenlijk niet beter zitten.Eerlijk? Antwerpen tot daar nog aan toe, dat is max 45 minuten heen (en daarna terug). Maar Brussel Noord is 1,5 uur heen (Brussel Midi en Zuid is nog iets langer voor mij). Als ik binnenkort op de bench zit en ik moet op interview bij een klant, die eist dat ik géén enkele dag mag thuiswerken en ik 5 dagen per week full time naar Brussel moet, dan weiger ik de job.
Dat doe ik nooit meer.
Ik denk dat er ook terug wat mensen in Brussel gaan werken nu dat bijna overal thuiswerk is geïntroduceerd.Midi = Zuid
Ben het er wel mee eens. 100% van m'n tijd terug naar Brussel doe ik ook niet meer. 10 jaar geleden was dat nog ok, nu niet meer. Maar dat zal nu ook voor velen gelden, want corona heeft ons allen aan een heel andere modus operandi doen wennen.
Geen idee maar meer loon helpt wel!Hoe berekent ge happiness?![]()
Ja, je kunt er mee lachen, maar het is wel zo hé. Kun je nergens op boeken. Hoogstens kun je op het einde van de maand een opmerking maken dat uw KPI's niet goed zijn omwille van teamdag enzovoort.Gaat moeilijk worden om deze week genoeg billable te zijn![]()
Met telewerken woon je op je werk.Mijn nieuwe klant is letterlijk 4 minuten rijden. Het is ook de bedoeling om daar long term te werken dus ik kan eigenlijk niet beter zitten.
Dicht bij uw werk wonen is echt onbetaalbaar.

Overheid zou drastisch moeten hervormd worden op het vlak van benoemingen. Bij mijn vrouw op school zijn er al 2 die sinds 1 september "ziek" zijn. Altijd dezelfde personen, die ene was zelf eens een jaar geschorst wegens informaticafraude, ze hebben hem dan maar it-coordinator gemaakt, de andere shopt een beetje rond, even paar jaar nr privé om dan doodleuk na 4 jaar terug te komen en plaats weer op te eisen.Kunt u de vraag stellen hoeveel overbodige functies er niet zijn.
Eens goed door-rationaliseren zowel in privé als overheid en er zouden er veel aan den dop zitten.
Heb 8 maand gestudeerd van thuis en altijd tussen de 4 zelfde muren zitten vond ik eigenlijk ook niet altijd even fijn.Met telewerken woon je op je werk.![]()
Ik heb als consultant anderhalf jaar voor een klant in Brussel gewerkt, zonder thuiswerk en ben daar in onderling overleg met mijn manager toen weggegaan, elke dag 12-13 uur van huis weg zijn is het gewoon echt niet waard.Midi = Zuid
Ben het er wel mee eens. 100% van m'n tijd terug naar Brussel doe ik ook niet meer. 10 jaar geleden was dat nog ok, nu niet meer. Maar dat zal nu ook voor velen gelden, want corona heeft ons allen aan een heel andere modus operandi doen wennen.
Veel wordt daar precies niet gewerkt bij jullie.
In de secundaire school waar ik eerst ging starten, direct al een gespannen sfeertje. Benoemde leerkracht van half de 50: die vakken zijn voor mij en jij moet maar die vakken geven en binnen 5 jaar begin ik aan mijn ziektedagen. Sommigen hier beweren dat dat niet mogelijk is, maar ik hoor van iedereen die ik ken dezelfde verhalen over ziekteverzuim.Vaste benoemingen zijn sowieso contraproductieve onzin. Mijn vrouw is nu wel vastbenoemd, maar de miserie vroeger om elk jaar weer voor een plaatsje te moeten bikkelen (tot aanwezigheid op de politieke happenings van het dorp om toch maar uw kop te tonen en "op een goed blaadje te staan") was gewoon om te kotsen, terwijl je steevast bij een aantal vastbenoemde collega's kon zien dat ze er vierkant hun gat aan vegen.
Ik zit ondertussen al bijna 2j thuis. In den beginne was dat zoiets van 'no tnx', maar ondertussen zou ik ni meer fulltime nor den buro willen ze.Heb 8 maand gestudeerd van thuis en altijd tussen de 4 zelfde muren zitten vond ik eigenlijk ook niet altijd even fijn.
Het is wel gemakkelijker natuurlijk.
Denk dat les krijgen misschien gewoon nog iets anders is dan effectief werken. Dat was een non-stop Teamscall van 8u.Ik zit ondertussen al bijna 2j thuis. In den beginne was dat zoiets van 'no tnx', maar ondertussen zou ik ni meer fulltime nor den buro willen ze.
'k Zie der al tegen op om ene keer te gaan in de week.
En da's naar 'den buro', laat staan da'k trug nor BXL wil zoals voor de Corona. Toen zat ik al een goei 2j bij ne klant daar.