Je portie dagelijkse ergernissen op het werk

Mja ondertussen blijft hij dat dus doen hé, en zijn achterstand geraakt ook niet echt weggewerkt.
Antwoordt ook doodleuk op collega's dat hij geen tijd heeft voor hun mails.

Smijt die sjarel nu toch gewoon eens buiten. Hij wil het, jullie willen het. Slik de pil door en get over with it ?

Iets doet met vermoeden dat het niet meer te redden is...

Volgens het opleidingsbeleid betalen ze geen hotel meer terug voor binnenlandse congressen. Dat het hun meer kost aan kilometervergoeding van elke dag op en af te gaan maakt blijkbaar niet uit.
Mogelijk enkele stoute dingen gebeurd bij zo'n hotelovernachtingen of enkele keren geweest inzake de kostprijs van het hotel dat er geprofiteerd werd?

Toch echt 8 keer moeten herlezen om het te vatten. De man leest strips op zijn laptop tijdens het werk? Zeker dat ge niet terecht zijt gekomen in een scenario van F.C. De Kampioenen?

Valt imo goed mee, ik ken er voldoende die strijken, koken, voetballen, naar zee gaan, paardrijden, fietsen ... bij thuiswerk. Ik weet zelfs een plaats waar je 20 € krijgt als je persoon X binnen de 30min weet te vinden, die vult 75% van zijn dagen door praatjes te maken met collega's,.. maakt allemaal niet uit - dat soort micro management is hatelijk en neigt naar discriminatie waarbij die persoon gewoon geviseerd wordt terwijl hij gewoon een bonus verdient, die strips zijn gewoon noodzakelijk om niet in een burn -out te belanden gezien de grote werkachterstand en de bijhorende gigantische werkdruk omdat hij door de werkgever wordt uitgeperst als een citroen. Dat is wat er werkelijk aan de hand is, de oplossing weet ik niet gezien de complexiteit - maar 1 zaak lijkt me wel duidelijk: @kay-gell moet gesanctioneerd worden: werknemers zijn onvoldoende gemotiveerd, niet betrokken bij het werk en worden overbelast, doet aan micro management zoveel is duidelijk. Geef die man een standbeeld omdat hij het überhaupt kan uithouden onder dergelijk regime, werknemer van de maand en promotie naar personeelschef en 4/5 werken tegen 5/5 loon ter compensatie van de vele werkjaren onder dergelijke tirannie.

Volgens het opleidingsbeleid betalen ze geen hotel meer terug voor binnenlandse congressen. Dat het hun meer kost aan kilometervergoeding van elke dag op en af te gaan maakt blijkbaar niet uit.
Da's toch ideaal.. vroeger ook gedaan: kilometers voor op en af doorgeven, voor minder dan dat ergens een hostelleke zoeken en overnachten in de buurt.
Tzal gene grote winst zijn maar wel in uren en ge zijt is ergens anders..

Ja, ik denk dat we ook geen keuze meer hebben.
Ben jij zijn directe verantwoordelijke, als ik het goed begrijp? Ik heb een vijftal mensen onder mij en ben blij dat die allemaal gemotiveerd zijn en goed hun werk doen, maar een verbeteringsgesprek met zicht op een mogelijk ontslag is niet iets wat ik zou willen doen. Maar als het niet anders gaat ...

Ben jij zijn directe verantwoordelijke, als ik het goed begrijp? Ik heb een vijftal mensen onder mij en ben blij dat die allemaal gemotiveerd zijn en goed hun werk doen, maar een verbeteringsgesprek met zicht op een mogelijk ontslag is niet iets wat ik zou willen doen. Maar als het niet anders gaat ...

Klopt, ja ik heb er een stuk of 20. Dus ja, kans dat er eens de kanten van afloopt is realistisch.
En ja dat gesprek is niet echt fijn nee, maar goed kunnen die hier ook niet zo laten lopen. Maar het feit dat hij het nu nog blijft doen vind ik toch écht wel hallucinant.

Weegt ook op de rest van het team die dat soms ook zien natuurlijk. Hij gaat nu alleszins ne aangetekende krijgen, het vorige gesprek is op mail gezet. En het moment het wat rustiger is of als we iemand vinden (whichever is sooner) gaan we er toch afscheid van nemen.
Jammer vind ik echt wel voor hem, want hij krijgt hier best mooie kansen.

Die indruk heb ik ook ja :lol:

Maar dit is toch het meest zware indische accent ever hoor. Je mag nu nog Steve heten.

Die indruk heb ik ook ja :laugh:

Maar dit is toch het meest zware indische accent ever hoor. Je mag nu nog Steve heten.

Wij hebben sinds kort een nieuwe SVP voor een divisie. 2mrd omzet. Een of andere Chinees met een Indisch accent. Als die presenteert, versta je er werkelijk niks van. Hoe die op die stoel beland is, mij een mysterie.

Elke R is een L - karikaturaler wordt het niet. En je zit je hyper te concentreren en zelfs met de slide voor je neus versta je niet wat hij zegt. Ik zit niet rechtstreeks in zijn divisie, maar inspirerend kan het me nu toch niet lijken om daarvoor te werken...

En ik zat net in de Fellowship of the Ring :lol:

hij: Can you sync the app?
ik: just did
hij: I know you did the first sync, but what about the second sync?

:lol:

dus 2x syncen om een issue recht te trekken, top development zenne!

Wij hebben sinds kort een nieuwe SVP voor een divisie. 2mrd omzet. Een of andere Chinees met een Indisch accent. Als die presenteert, versta je er werkelijk niks van. Hoe die op die stoel beland is, mij een mysterie.

Elke R is een L - karikaturaler wordt het niet. En je zit je hyper te concentreren en zelfs met de slide voor je neus versta je niet wat hij zegt. Ik zit niet rechtstreeks in zijn divisie, maar inspirerend kan het me nu toch niet lijken om daarvoor te werken...
Je kan zijn presentaties gewoon als een pauze zien waar je niet moet opletten of presteren, want dat helpt toch niet. Dat net jij daar nog niet aan dacht.

Je kan zijn presentaties gewoon als een pauze zien waar je niet moet opletten of presteren, want dat helpt toch niet. Dat net jij daar nog niet aan dacht.

Ja, ik ga er al lang niet meer naartoe. Disappoint me once en ik ga gewoon niet meer.

Presentaties van de hoge piefen vind ik meestal wel interessant omdat je kunt voelen hoe het met het bedrijf gaat en grote strategy lines, zeker van de divisies buiten die van jezelf. Als je in 4 divisies hoort 'we gaan cutten op travel', dan weet je wel dat het overall niet goed gaat. Als je in je eigen divisie 'hire freeze hire freeze' hoort en in al de andere 'hire hire hire', dan weet je dat je divisie losers zijn.

Maar als je de hoge pief niet kunt verstaan, pwapwapwa.

"Helaba, weer hentai zitten lezen jongen?"
stanley-hudson-hentai.gif

De vlamingen kunnen bij ons er anders ook wat van met hun Flemglish. Er zijn er veel die "big" als "big" (varkentje) uitspreken. Ik erger me wel eens aan die luiheid. Dat is zelfs geen kwestie van een bepaalde klank gewoon heel moeilijk te kunnen uitspreken.

Terug
Bovenaan