Lijkt mij dat ze hebben gedaan om goed te doen. Ze zijn er waarschijnlijk vanuit gegaan dat je toch wel graag iets van verlof had gehad.
Maar ze hadden beter gewoon de vraag gesteld voordat ze die aanname gemaakt hadden.
Ik zal niet ontkennen dat dit inderdaad met goede bedoelingen zal geweest zijn, tenzij ze nu nog moeilijk zouden gaan doen aangezien ik gevraagd heb om die verlofdagen terug in te trekken. Echter vind ik het toch helemaal niet de bedoeling dat Planning of HR zomaar op eigen houtje gaat beslissen welke dagen ze ervan gaan goedkeuren en welke niet. Dat moet toch op z'n minst in overleg gebeuren.Heb ik niet gezegd. Maar ik herinner mij vanuit het verre verre verleden toen ik nog in de private sector werkte en ook verantwoordelijk voor de planning was dat 1 van de meest gekende opmerkingen was van als ze verlof vroegen was van ik vraag verlof omdat ik het nodig heb niet omdat het een keer plezant zou zijn. Je had me dan tenminste iets kunnen gunnen ipv gewoon de totale aanvraag te weigeren.
En je krijgt van hogerhand niet altijd de tijd om feedback te verwachten. Persoonlijk zou ik in zijn geval volgende keer bij de aanvraag zetten van verlof volledig voor plannen trip. Indien niet haalbaar neem ik het verlof liever op een ander moment.
Helpt de mensen die de planning moeten ineensteken enorm.
Waarom ik verlof aanvraag zijn trouwens, cru gezegd, hun zaken niet. Dat zou inderdaad kunnen helpen, maar je kan het ook omdraaien hè. Als ik akkoord was met slechts enkele dagen had ik het er wel bijgeschreven. Of ik had van 29/08 tem 01/09 en van 02/09 tem 04/09 kunnen vragen bijvoorbeeld.
Ik ga er vanuit dat aaneensluitend gevraagd verlof of wel in zijn geheel wordt goedgekeurd of wel in zijn geheel wordt afgekeurd.
)
En nog een paar andere verwijten waar ik de helft zelfs al van ben vergeten. Ik reageer dit dus dat dit totaal niet mijn bedoeling was en dat ik gewoon duidelijkheid wilde scheppen voor mezelf, mijn collega in kwestie en de rest zodat er zeker geen werknemers onterecht worden aangesproken op hun werk. Het probleem is dat de sommige werkwijze in praktijk nogal verschillen met de theorie, maar dat was hier dus zeker niet het geval.

same suspect as usual
lach daar eens goed mee en laat het dan voor wat het is.