Ik denk puur gokken, als je bv op een dieet met veel zetmeelrijke voeding, zoals aardappeln, is je feces geurloos.
Ik eet veel patatten en ik zweer u, ik ben rot langs binnen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk puur gokken, als je bv op een dieet met veel zetmeelrijke voeding, zoals aardappeln, is je feces geurloos.
Dat voel je toch alleen als het heel vochtig/vettig is? Ik heb graag een propere anus dus ik check het papier wel ja.Ah is dat een ding dan, na elke veeg kijken of er nog iets bruin aan het papier hangt? Dat voel je toch?
Ik zag net uw bestelling in het frituur-topic en ik ben niet verbaasd...Ik eet veel patatten en ik zweer u, ik ben rot langs binnen.
En dan beleeft iemand zijn "wtf van de dag moment" als die een kotteke open trekt, en iemand in den donkere ziet zitten, met een spotlight op de grond omhoog gepositioneerd om zijn ballen te belichten, die ook een bruin velleke papier probeert te inspecteren.Uitleggen? Nee. Maar alleszins is 't veel handiger dan in den donker uw broek vol proppen met papier & het licht gaan aansteken met 'strategisch geplaatst papier' zoals je zelf aangeeft. Dat lijkt mij wat men hier wil aangeven.
Je steekt die flashlight in gang, legt dat ding op het vuilbakje in het hokje of zoiets (of zelfs gewoon op de grond) met licht naar boven & je hebt méér dan voldoende licht om heel 't kot licht te geven.
Zoek het toch zo ver niet. Het is gewoon de verengelsing. Met een beperkte win-win als bedrijf dat je sommige mensen op die manier harder kunt doen werken voor hetzelfde loon door de pluim van dat titeltje. Zeker toen den Jos vroeger ging zeggen van ik ben manager had dat nog een bepaald chachet. Tegenwoordig kijken veel mensen daar al meer door en is het loon dat je krijgt belangrijker dan het titeltje dat je voert.
De realiteit is echter dat men dat vroeger gewoon klantenbeheerder, relatiebeheerder, projectbeheerder of zelfs werfleider zouden noemen. Niet meer, niet minder.
Ik snap niet waarom SAP zo populair is, ik vind dit allesbehalve gebruiksvriendelijk of intuïtief, maar waarschijnlijk ligt dat aan de implementie bij ons.Ons nieuwe SAP systeem dat er hier wordt doorgeduwd door een consultantenteam. 101 meetings per week, waarbij den helft van de tijd de dingen nog niet werken omdat ze nog aan het 'developpen' zijn of omdat ze helemaal geen verstand hebben van de boekhoudmaterie.
Go live in oktober voor de eerste cluster (kleinere entiteiten) en we staan nog nergens.
Dat belooft voor de meer complexere entiteiten binnen de groep.
De nieuwe SAP is een cloudversie. Moet in principe gebruiksvriendelijker zijn ..Ik snap niet waarom SAP zo populair is, ik vind dit allesbehalve gebruiksvriendelijk of intuïtief, maar waarschijnlijk ligt dat aan de implementie bij ons.
Goh, ik hoor de mensen toch ook enkel maar klagen over SAP.De nieuwe SAP is een cloudversie. Moet in principe gebruiksvriendelijker zijn ..
Onze licentie verliep van het oude systeem en dus geen support meer.
Zitten ze al in de spieren of nog altijd in het vet ?Eeeeen, nieuwe saneringsronde incoming. "This will save XXX M, 1/3 will be re-invested in the business".
LOL. Cutten om EPS op te krikken.
Zitten ze al in de spieren of nog altijd in het vet ?
Of is er enkel nog bot aanwezig.
Misschien het Mickey Mouse management? En de rest van de managers waardoor jij gekatapulteerd wordt als het nieuwe Mickey Mouse management ;p.Denk dat ze ondertussen al knieschijven verkocht hebben. Althans in onze divisie. Wij zijn twitter gewijs al gedecimeerd van 200 naar 30 of zo. Ze hebben juist 2 rondjes gedaan in Belgie. De vorige is nog geen 6mnd geleden afgerond. Zou denken dat we deze keer de dans ontspringen.
Affected employees are notified XX/XX/XXXX. Binnen paar dagen...
FYI, dit kwartaal een magere 28% marge - dringend nood aan een nieuwe sanering.
Misschien het Mickey Mouse management? En de rest van de managers waardoor jij gekatapulteerd wordt als het nieuwe Mickey Mouse management ;p.

Ik zou exact hetzelfde antwoord gevenVoor hun 500k/y en 200k bonussen, ja ik wil het wel 1 y proberen![]()
.
.De blaas is er nogZitten ze al in de spieren of nog altijd in het vet ?
Of is er enkel nog bot aanwezig.

machtsbeluste kleuterSAP -> System Against PeopleIk snap niet waarom SAP zo populair is