Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ergens geef ik je wel gelijk.Bij mij was dat zo, dusja het kan.
Ze moet gewoon focussen op het positieve en zoveel mogelijk meubels (geld) uit de brand slepen.
Bij mij was dat zo, dusja het kan.
Ze moet gewoon focussen op het positieve en zoveel mogelijk meubels (geld) uit de brand slepen.
Ergens geef ik je wel gelijk.
Het ontslag is een feit, en ja JpV haalt al aan proberen terug in dienst te geraken, maar wie wil dat nu nog na die heisa?
Probeer het beste er van te maken. Zelf je kind meer zien opgroeien en rustig uitkijken. Vdab zijn geen onmensen. Die gaan haar na 2 maand niet in een job stampen als ze dit rustig uitlegt.
Als jullie slecht advies willen geven, doe dat elders aub. Nee, ontslag na zwangerschap is geen financiële jackpot, ze krijgt met een redelijk grote kans niks boven de opzegtermijn, ondanks haar zwangerschap.Ontslagen worden nadat je bevallen bent is dat niet een beetje een jackpot.
Met wat geluk een ontslagpremie, daarna doppen en ondertussen moeten je kinderen niet meer naar de creche.
Dus ik zou zeggen bekijk het positief en probeer er zoveel mogelijk geld uit te halen.
En aanraden om uit te leggen dat je kleine nog maar pakweg 4 maand is en je daarom niet direct een job wil behoort bij een van de domste dingen om te doen bij de rva.

Als je het bij de VDAB doet, liggen die woorden bij de rva en telt dat evengoed.Wij raden toch niet om dat tegen de rva te gaan vertellen.![]()
Als je het bij de VDAB doet, liggen die woorden bij de rva en telt dat evengoed.

Kijk naar wat Trump zegtMaar wij raden toch ook niet aan om dat bij de vdab te gaan zeggen.![]()
Zou wel lachen zijn. Het brakste fiscal year in 10y (omzet shrink, winst shrink, herstructureringen ...) en we krijgen grootste merit increases en bonussen in jarenMij hoor je niet klagen, maar "the dildo of consequences". Ooit gaat dit zwaar backfiren.
Hier het omgekeerde: 600k winst en de zaakvoerder heeft beslist om GEEN koopkrachtpremie van 750€ toe te kennen, Vermits de cash positie van het bedrijf groot is heeft hij dan ook de volle 600k aan zichzelf uitgekeerd, aangevuld met 30-50k zwart geld en een nieuwe eqe aangeschaft.
Voor dit boekjaar zal de winst meer dan 1 miljoen zijn vermits een grote schijf van verleden boekjaar pas in lopend boekjaar zal vallen.
Knap staaltje van egoïsme- want die indexering was zeer pijnlijk

Is dat niet zo bij de meeste kmo's?Hier het omgekeerde: 600k winst en de zaakvoerder heeft beslist om GEEN koopkrachtpremie van 750€ toe te kennen, Vermits de cash positie van het bedrijf groot is heeft hij dan ook de volle 600k aan zichzelf uitgekeerd, aangevuld met 30-50k zwart geld en een nieuwe eqe aangeschaft.
Voor dit boekjaar zal de winst meer dan 1 miljoen zijn vermits een grote schijf van verleden boekjaar pas in lopend boekjaar zal vallen.
Knap staaltje van egoïsme- want die indexering was zeer pijnlijk
Ja klopt ik zou dat wel zeggen aan de vdab en rva.Kijk naar wat Trump zegt
Art. 56 van het Koninklijk besluit houdende de werkloosheidsreglementering.Ja klopt ik zou dat wel zeggen aan de vdab en rva.
Op die manier kunne' ze eventueel toch kijken om thuiswerk jobs voor te stellen?
Dan kan ze werken en voor haar kinderen zorgen?
Ik zie niet in wat daar slecht advies aan is?
Art. 56 van het Koninklijk besluit houdende de werkloosheidsreglementering.
maw: wie thuisblijft om voor kinderen te zorgen, heeft geen recht op werkloosheidsuitkering omdat hij niet voldoende beschikbaar is voor de arbeidsmarkt.
Hoeveel verhoren heb jij meegemaakt bij de RVA? Hoeveel mensen heb jij vrijgesproken zien van onbeschikbaarheid als ze dat vermeldden?Theorie <> praktijk...
Ja, geen enkel probleem!Ja klopt ik zou dat wel zeggen aan de vdab en rva.
Op die manier kunne' ze eventueel toch kijken om thuiswerk jobs voor te stellen?

We spelen in een andere orde. De CEO heeft 40M gekregen. 400M buybacks. 400M dividenden. En nog 600M winst over. Ja, een hard jaar.![]()
Kan wel zijn maar het is zijn bedrijf ook hé... Het feit dat je vermeldt dat de lonen "gewoon gemiddeld zijn" maar het bedrijf blijkbaar wel zeer goed draait, waarom zou hij de geldkraan opendraaien voor het personeel? 9 van de 10 zal het bedrijf gewoon blijven draaien en kan die jaarlijks vette dividenden uitkeren en zal er niets anders gebeuren dan af en toe wat gemor van het personeel. 1 van de 10 zal er zodanig vertrek van volk zijn dat hij met problemen zit en sterk geld moet smijten om vervangend personeel te vinden en is hij er uiteindelijk slechter vanaf.Zeer zeker - maar de verhoudingen kloppen wellicht beter: Loon CEO VS "bonus" aka 750 € drinkgeld voor een handvol personen. Wetende dat:
Qua mgmt skills en motivatie slaat die de bal mis mijn inziens.
- Het bedrijf het zeer goed doet
- Aan inzet geen gebrek bij personeel
- De lonen gewoon gemiddeld zijn
- Je als CEO ook gewoon elke dag met die mensen moet werken
- Het wielerclubje en voetbalploeg elk jaar gratis kledij etc. krijgen (10k per jaar samen)
Ja klopt ik zou dat wel zeggen aan de vdab en rva.
Ik zie niet in wat daar slecht advies aan is?
De people pleaser in mij is daar ook vreselijk in.Het moment waarop je je meest klantvriendelijke petje op zet nadat iemand je heeft bedankt voor een uitgebreid antwoord dat redelijk wat uitzoekingswerk heeft vereist en je zegt "you're welcome to reach out with more questions at any time" en die persoon staat nu al 20 minuten op "x is typing..." in Teams.
.