Wizard of midian
Active member
WierdDe zoveelste keer hier waarschijnlijk, maar waarom the **** komen collega's naar kantoor als ge u niet goed voelt.
Ik heb net niet mijn spullen gepakt om terug naar huis te gaan. Waarom zijn mensen zo egoïstisch.
Heb vandaag aan andere kant v jouw scenario gezeten, we zitten nu in drukke periode. Veel stress gehad laatste tijd. ZIe er beetje vermoeid uit nu. In de namiddag had ik een snottevalling, en plots beginnen bepaald collega's daar op te spreken.
Wizard! Heb jij een snottevalling?
Heb je jij een covid test gedaan?
Allez ge moet denken dat je uw collega's niet besmet hé?
Omdak zelf was nieuwsgierig was neem ik covid test, die was negatief.
Ik toon dat a die ene en die zegt, ja ik heb niet gezegd dat je moet pakken hé. (ok whatever)
Later begint die andere dan dat misschien te vroeg is om 1 te pakken, mensen toch .
Ga dan nr de refter om wat weg te smijten in PMD zak, begint de secretaresse tegen mij: zou je niet beter morgen thuis werken?
Ik nee, morgen zal ik wel beter zijn.
Bon ik voelde me vandaag niet zo best, maar viel nog mee. Had me zelf voorgenomen om om 17u te stoppen. Om 17u snellen een heleboel mensen nr huis (vooral die die commentaar hadden op mij). Degene die niks zeiden bleven nog na werken.
M'n baas ziet dak wil vertrekken en komt nr me toe, Wizard heb je een minuutje?
Kga die z'n kantoor binnen,
ja wizard er zijn nu meerdere collega's bezorgd over je gezondheid. Zegt dat al lachend wetend dat weer gezeik is v bepaald juffertjes.
Ja kweet et, heb al een covid test genomen en die was negatief.
Eh ja er hebben nu 4! mensen bij mij gekomen om er over te praten en zou vragen dat je morgen vr je nr hier komt een test neemt.
Anders ga je meer eens vroeg gaan slapen.
Mensen toch.
Vier mensen hebben daar mij de baas gaan klagen: "oh wizard heeft een verkoudheid, die heeft zekers COVID, voel me hier niet veilig, blabla".
Paar keer te veel uw neus snuiten en ge zijt al gebrandmerkt...

(Nuja voor mij mocht het ook bij glimlach)