Een collega hier die regelmatig luid zijn neus optrekt.
Ooit van een zakdoek gehoord?
Ooit van een zakdoek gehoord?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb bij zo iemand ooit eens gewoon een rol keukenpapier gezet en er bij gezegd: "hier, omdat ge uw zakdoek vergeten zijt". Boodschap was duidelijk er voor.Een collega hier die regelmatig luid zijn neus optrekt.
Ooit van een zakdoek gehoord?![]()
Dus blijf je als laatste op het schip? Tof als je kapitein bent, minder tof als je gewoon werknemer bent hoorHet is niet mijn afdeling waar ik werk. Het is een afdeling in onze fod.
Er is geen budget om extra volk aan te nemen. Management wilt niet inzien dat dit een groot probleem zal worden in de komende jaren als ze geen versterking aannemen.

Dus de ergernis is een mogelijk probleem in de toekomst... Als je bij alles al problemen ziet aankomen (puur omdat anderen problemen gehad hebben), zit je echt niet meer goed in je vel....Overstap van windows 10 naar windows 11.
Sommige collega's die een halve dag problemen hebben gehad met de overstap. Ik kijk er naar uit
Dus blijf je als laatste op het schip? Tof als je kapitein bent, minder tof als je gewoon werknemer bent hoor
Dus de ergernis is een mogelijk probleem in de toekomst... Als je bij alles al problemen ziet aankomen (puur omdat anderen problemen gehad hebben), zit je echt niet meer goed in je vel....
Carrièreswitch serieus overwegen...
Wij hebben hier op't werk zo'n poetsman die de hele tijd al snuffend door de gangen loopt. Zo irritant.Een collega hier die regelmatig luid zijn neus optrekt.
Ooit van een zakdoek gehoord?![]()

Ik zou inderdaad niet teveel reclame maken dat je als ambtenaar ervoor kiest om vragen van burgers gewoon te deleten omdat ze de vraag reeds zelf zouden moeten kunnen beantwoorden met de informatie die ze hebben.... Zeker als het antwoord letterlijk op 20 seconden kan gegeven worden.Beste mijnheer Peppe
Ik heb recent een brief van u gekregen en die is mij een beetje onduidelijk, kan u mij vertellen hoeveel ik nu maandelijks zal ontvangen.
Ik kijk naar de brief. Staat er letterlijk.
Vanaf 01.09.2025 zal u XXX € Ontvangen.
En ik weet dat ik nu weer een hoop mensen ambetant ga maken maaaaaaaaaar ....
* DELETE mail *
Ik zou inderdaad niet teveel reclame maken dat je als ambtenaar ervoor kiest om vragen van burgers gewoon te deleten omdat ze de vraag reeds zelf zouden moeten kunnen beantwoorden met de informatie die ze hebben.... Zeker als het antwoord letterlijk op 20 seconden kan gegeven worden.
Denk dat je toch echt best een andere job gaat zoeken als zelfs dit je al tegensteekt hoor... Misschien gewoon niet meer met burgers in contact staan, naast de torenhoge druk?

*Klant kwam vandaag binnen en vroeg om een verzekering, ik heb hem buitengeshot, *LOL*. Ik weet dat mensen dit niet vinden kunnen maaaaaarr....*Werkt elke keer![]()

Wel tijd hebben om dat hier helemaal uit te typen op een forum, maar geen 5 sec tijd om vlug te antwoorden. De vraag is ook gewoon vriendelijk opgesteld. En werkemail gewoon verwijderen omdat ze jou persoonlijk niet aanstaan, tsja.Beste mijnheer Peppe
Ik heb recent een korte van u gekregen en die is mij een beetje onduidelijk, kan u mij vertellen hoeveel ik nu maandelijks zal ontvangen.
Ik kijk naar de korte. Staat er letterlijk.
Vanaf 01.09.2025 zal u XXX € Ontvangen.
* E-mail VERWIJDEREN *
*Klant kwam vandaag binnen en vroeg om een verzekering, ik heb hem buitengeshot, *LOL*. Ik weet dat mensen dit niet vinden kunnen maaaaaarr....*
Dan besef je toch zelf eigenlijk al dat je niet echt je job deftig aan't doen bent hé![]()
Ik vind dat je "alles en nog wat" nogal breed interpreteert als je een vraag krijgt voor verduidelijking die gewoon neutraal/beleefd is. Werkte jij niet rond pensioenen? Dan vind ik het helemaal logisch dat je die mensen een antwoord geeft.Ik vind het wel mooi om te zien dat mensen denken dat ambtenaar zijn een soort heilig beroep is dan wij op alles en nog wat moeten antwoorden.
Overstap van windows 10 naar windows 11.
Sommige collega's die een halve dag problemen hebben gehad met de overstap. Ik kijk er naar uit
Tjah, je zegt het zelf... Ik "moet mijn job doen" en moet ik dus de klant antwoorden. Jij bent er ook om je job te doen en als een burger een vraag heeft, dien je daar op te antwoorden, potato, potato. Zeker als de burger een gepensioneerde is die op zich geantwoord kan worden in 5 woorden.Om uw vergelijking te gebruiken.
Klant kwam binnen voor een verzekering en de prijs. Ik heb hem alle uitleg gegeven en de prijs gezegd.
Klant mailt de dag later binnen voor de prijs te weten.
Nu in uw geval moet je verkopen dus kan je moeilijk de mail verwijderen. Maar daar komt het zowat op neer.
Ik vind het wel mooi om te zien dat mensen denken dat ambtenaar zijn een soort heilig beroep is dan wij op alles en nog wat moeten antwoorden.

Nu weet ik dus weer waarvoor ik jaarlijks belastingen betaal![]()
Je overdrijft ook wel met die "rage" en "sterke mening", dat lijkt me gewoon een kutmentaliteit en daarom reageer ik, dat is alles.Kan je jaarlijks wat meer betalen want ze snoeien in onze overheidsdiensten ..
Nu alle gekken op een stokje er zijn sommige onderwerpen waar sommige sommige BG een zéér sterke mening over hebben. En ik wist als dat ging posten dat ik een paar reacties zou krijgen.
Het was niet mijn bedoeling om te rage baiten en zeker niet voor 10 uur 's morgens. Ik zal dit onderwerp terug in mijn kastje plaatsen.
Valt nog best mee een halve dag.Overstap van windows 10 naar windows 11.