Mijn driving skills. Zijn toch beter dan verwacht.
Eigenlijk probleemloos tot in Keulen gereden (ook wel niet de moeilijkste baan, maar toch). Normaal verlaat ik met de auto weinig mijn eigen "cocoon".
Toch wel een redelijk norse duitser (parkeer wachter) gehad die in de parkeer garage zei dat ik "in de verkeerde rij" stond, en dan maar liefst 2 verdiepingen terug naar boven moest rijden, achteruit dan nog wel, al draaiend. (je kent dat wel hé, precies zoals bij een draai trap, in garage's rijd je vaak op en af via een draai systeem). Dat was toch ff schrikken .
Wat ik wel enorm storend vind is dat je signaal weg valt, in ondergrondse parkings.
Net op het moment naar huis rijden, stel ik mijn gps in , in die parking, en vind hij natuurlijk het signaal niet. Dan pas na 3 minuten buiten op de dool te zijn, terug gevonden. Edit: ik weet wel, je kan maps offline downloaden, maar al dat gedoe.... Dan beter gewoon naar buiten rijden, en u ergens aan de kant zetten, en opnieuw uw gps instellen.
Ook was die Pcard echt wel gemakkelijk. Ik kan al niet meer zonder . Gewoon de app openen en kijken waar ik kan staan (aan mooi tarief).