Je glimlach van vandaag

Link naar meer uitleg?
Hier is het om 19u, 23u, 3u en 7u flesjes geven en daartussen slapen...
En overdag ook nog 2 dutjes
De zachte methode werkte hier niet. (Aanwezig blijven in de kamer en enkel met de stem troosten)

Bijlagen

• IMG-20230514-WA0010.jpg
    IMG-20230514-WA0010.jpg
    76,3 KB · Weergaven: 16
  • IMG-20230514-WA0009.jpg
    IMG-20230514-WA0009.jpg
    120,2 KB · Weergaven: 20
Mijn driving skills. Zijn toch beter dan verwacht.

Eigenlijk probleemloos tot in Keulen gereden (ook wel niet de moeilijkste baan, maar toch). Normaal verlaat ik met de auto weinig mijn eigen "cocoon".

Toch wel een redelijk norse duitser (parkeer wachter) gehad die in de parkeer garage zei dat ik "in de verkeerde rij" stond, en dan maar liefst 2 verdiepingen terug naar boven moest rijden, achteruit dan nog wel, al draaiend. (je kent dat wel hé, precies zoals bij een draai trap, in garage's rijd je vaak op en af via een draai systeem). Dat was toch ff schrikken .

Wat ik wel enorm storend vind is dat je signaal weg valt, in ondergrondse parkings.
Net op het moment naar huis rijden, stel ik mijn gps in , in die parking, en vind hij natuurlijk het signaal niet. Dan pas na 3 minuten buiten op de dool te zijn, terug gevonden. Edit: ik weet wel, je kan maps offline downloaden, maar al dat gedoe.... Dan beter gewoon naar buiten rijden, en u ergens aan de kant zetten, en opnieuw uw gps instellen.

Ook was die Pcard echt wel gemakkelijk. Ik kan al niet meer zonder . Gewoon de app openen en kijken waar ik kan staan (aan mooi tarief).

Laatst bewerkt door een moderator:
Nieuwe voeding ligt klaar in zijn doos, bovenop de doos van de nieuwe grafische kaart.
Installeren is voor morgenvroeg, gekoppeld aan het ontstoffen van alles op mijn bureau en de pc zelf.

Financiële meevaller… ik verwachtte mijn slotfactuur na overstap naar een nieuwe energieleverancier en ik trek behoorlijk veel terug voor zowel gas als elektriciteit.

Komt wel van pas want ik heb nog kampeergerief voor Graspop nodig. :woohoo::woohoo:

Financiële meevaller… ik verwachtte mijn slotfactuur na overstap naar een nieuwe energieleverancier en ik trek behoorlijk veel terug voor zowel gas als elektriciteit.

Komt wel van pas want ik heb nog kampeergerief voor Graspop nodig. :woohoo::woohoo:

Heb jij BG gewijs dan geen 600k spaargeld zitten?

Oh ik snap het, dat zit vast in beleggingen. Oef :)

We zouden allemaal moeten zijn zoals deze zeehond. Vrede op aarde.
Ik wrijf u deze mental pic aan:

"Een mens die met een knuppel een zeehond nadert."

Nog anderhalf dagske en dan verlof tot 04 juni, onder meer met de honden is rond trekken in den d'Ardennen. :love:

Dan twee dagskes werken (waarvan ene van thuis uit) en dan vier dagen Sevilla :love: .

Life s guud.

Momenteel kunt ge zien via die referral links dat er iemand glijmiddel en 2 buttplugs besteld heeft.

Ik wens die persoon van harte toe dat ze voor het verlengd weekend er zijn, en dat die dus ook een plezant weekend heeft :rofl:

Iemand die ik ken ligt topless te zonnen in de tuin. Trekt foto, met alles erop voor partner. Stuurt hem via messenger. Drukt perongeluk ook op de knop om hem te delen via verhaal. Legt smartphone aan de kant voor een dutje van een uur.

Laatst bewerkt:
Behulpzaamheid van de mensen op het hardware-gedeelte hier. Kost toch een beetje tijd om de uitgebreide reacties uit te schrijven die ik er soms lees.

Vroeger was er die ene meme hier van "Awel, hebt ge het al eens op het 9lives forum gevraagd?", maar het mag gezegd worden dat het een fijne, behulpzame community is. (als er niet over politiek gepraat wordt)

Anderzijds voel ik me misschien wel een klein beetje lomp als ik zie dat de 3 laatste topics in Hardware allemaal van mij zijn. :unsure:

Terug
Bovenaan