Squidward
Well-known member
Kostuums voor de verkleedweek, allemaal van die short-shorts of mini-tutu dingen, die kostuums komen naar het zicht zo uit de sexshops.Hopelijk missen we hier context ?
Of werken ze nog met lijfstraffen in de far west ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kostuums voor de verkleedweek, allemaal van die short-shorts of mini-tutu dingen, die kostuums komen naar het zicht zo uit de sexshops.Hopelijk missen we hier context ?
Of werken ze nog met lijfstraffen in de far west ?
Waar is d'n tijdIk denk in Kortrijk altijd 50, was toch 25 jaar geleden ook al zo. Maar toen nog met de café’s aan het station die om 5u opengingen en gewoon ne koffiekoek op school en dan naar Walibi (of weer op café).
om 5u 's ochtends pinten pakken in Den TrapIk hoor nu wel een beetje wat ze gaan doen, het is in feite wel braaf, maar aangezien school in feite de dag in handen heeft tot 15u, kunnen ze ook weinig anders. Ergens begrijpelijk, ergens jammer.Waar is d'n tijdom 5u 's ochtends pinten pakken in Den Trap
Den TrapWaar is d'n tijdom 5u 's ochtends pinten pakken in Den Trap

Op café de nacht/ochtend voordien en zat toekomen ?Ik hoor nu wel een beetje wat ze gaan doen, het is in feite wel braaf, maar aangezien school in feite de dag in handen heeft tot 15u, kunnen ze ook weinig anders. Ergens begrijpelijk, ergens jammer.
Er staat 'controle' aan de poort en ze hebben tot 15u altijd minstens 1 leerkracht mee. Alles wat gezien wordt als 'beschonken' is naar huis gestuurd.Op café de nacht/ochtend voordien en zat toekomen ?
Proficiat. Tot binnenkort!Vast contract gekregen na intérim periode. Collega's enthousiast. Voor mij bevestiging en langs een kant ook evidentie.
don't get your hopes up. dat doen ze bij mij ook altijd.Opleiding aan het geven vandaag. Mezelf voorgesteld als 46 jarige mezelf.
Reactie van al dat vrouwvolk: zijt gij al 46???? Ik zou u max 35 gegeven hebben. Amai, goei genen.
![]()
Opleiding aan het geven vandaag. Mezelf voorgesteld als 46 jarige mezelf.
Reactie van al dat vrouwvolk: zijt gij al 46???? Ik zou u max 35 gegeven hebben. Amai, goei genen.
![]()
LOL heb daar al gepost.. 'Proficiat. Tot binnenkort!
![]()
Werk - Je portie dagelijkse ergernissen op het werk
Aangezien we ons allemaal nog steeds wel (meer dan) eens ergeren op het werk, kunnen jullie je frustraties hier achter laten.www.beyondgaming.be
Erg als zelfs Satan al genderneutraal wordt.Twitter met zijn abo-functie…
Bekijk bijlage 19076
Ik vind dat een positieve equal opportunity.Erg als zelfs Satan al genderneutraal wordt.
in noorse mytologie was Hel een vrouw.Erg als zelfs Satan al genderneutraal wordt.
in noorse mytologie was Hel een vrouw.
't zijn die katholieken die enkel venten in hun clubke wouden.
Biljart = 6 lettersSatan = 5 letters
Vrouw = 5 letters
God = 3 letters
Man = 3 letters

T zijn er 7, maar soit.Biljart = 6 letters![]()
Volgens mij is T er maar éénT zijn er 7, maar soit.

Amai, ik zag nog scheel van op die rave te zitten denk ik.T zijn er 7, maar soit.