Je glimlach van vandaag

Ik ken de context niet, ik heb geen flauw idee waarom de man zou stoppen met lesgeven (op die school of in het algemeen), maar ik vond het wel vertederend en dat meisje had hem duidelijk wat ontroerd met zo'n ongedwongen compliment.
is het einde van de maand, dus als hij echt wat ouder was, is de kans groot dat hij op pensioen gaat.

Bij deze dank ik iedereen hier op BeyondGaming voor de steunbetuigingen na het overlijden van mijn Vader.

Ik denk in Kortrijk altijd 50, was toch 25 jaar geleden ook al zo. Maar toen nog met de café’s aan het station die om 5u opengingen en gewoon ne koffiekoek op school en dan naar Walibi (of weer op café). Nu is dat veel gereguleerder. Ze doen een dansje voor de andere jaren, krijgen stoofvlees friet en mogen alles opruimen voor ze naar huis gaan. Ergens wel jammer dat er geen middenweg is tussen braspartij en danske doen.
In Roeselare 100. Dat begon dan de avond voordien op café, 's morgens boterkoeken op de markt, overdag een dwaze revue op school (allemaal met een serieuze kater en velen nog halfzat van een nachtje door te doen) en dan 's avonds was het fuif in het Fabriekspand. Dat was dus op donderdagochtend vertrekken naar school, en op zaterdagochtend terug thuis. Happy days.

Vandaag dus ook dag van de niet-traditionele boekentas. We hebben een kattenmand, een (lege) bak Jupiler en een autoband. Dus eentje (verkleed als rode M&M) heeft met duct tape alles in de binnenkant van een autoband geplakt. Wat een goed idee is, maar niet als je les hebt op de derde verdieping, ocharme.

Iemand in de lokale "ge zijt van" groep die GRATIS steenpuin aanbiedt :rofl: toch heerlijk als der mensen hun brol zo aanbieden en dan denken dat ze de grootste weldoeners zijn.
Afgaand op de foto's zijn vloer uitgebroken en geen zin om ze naar het containerpark te brengen :p

Iemand in de lokale "ge zijt van" groep die GRATIS steenpuin aanbiedt :rofl: toch heerlijk als der mensen hun brol zo aanbieden en dan denken dat ze de grootste weldoeners zijn.
Afgaand op de foto's zijn vloer uitgebroken en geen zin om ze naar het containerpark te brengen :p
goh, toen ik mijn terras aan het aanleggen was was ik op zoek naar gratis steenpuin, ben er zelfs serieus voor rondgereden...

Ik heb ook al aanbiedingen gezien van mensen die gratis brandhout aanbieden en dan foto's erop zetten van behandeld hout. Lekker stinken en de hele buurt vergiftigen.

zolang we daar dan niet allemaal onze dad-bod als bewijs moeten tonen om daar te mogen posten, heb ik er niks op tegen

Opleiding aan het geven vandaag. Mezelf voorgesteld als 46 jarige mezelf.

Reactie van al dat vrouwvolk: zijt gij al 46???? Ik zou u max 35 gegeven hebben. Amai, goei genen.

:love:

Terug
Bovenaan