Je glimlach van vandaag

Die blok met heel dat lift debacle, die dus niet overeenkomen.
Gisteren zijn de flikken moeten gaan want de 78-jarige buurman had zijn 75-jarige buurvrouw/weduwe bedreigt.

"Ik ga u van den trap duwen, Spaanse hoer" is één van de quotes die mij is bijgebleven. :unsure:

Geef deze man zijn eigen tv-reeks!

Die blok met heel dat lift debacle, die dus niet overeenkomen.
Gisteren zijn de flikken moeten gaan want de 78-jarige buurman had zijn 75-jarige buurvrouw/weduwe bedreigt.

"Ik ga u van den trap duwen, Spaanse hoer" is één van de quotes die mij is bijgebleven. :unsure:
Ik verbaas er mij altijd over tot wat mensen zich kunnen verlagen voor soms complete onnozelheden.

Maar godnondeju, wat een drollen!
Ik heb ooit in het museum tegenover den Dome van Milan in het bijhorend museum ene van zeker 50cm gedropt.

Ik had die dag al grootse dingen gezien maar van wat ik toen zelf dropte was ik toch even serieus van onder de indruk. Ter referentie ik ben maar een klein ventje van 70kilo.

In herinner uit mijn beginjaren op het internet (20 jaar geleden) nog een site waar je andermans stoelgang punten kon geven. Het is toch een 'bruine', sorry rode draad doorheen de fora hier. Misschien een tip voor sommigen :). Weet niet of het nu nog bestaat.

Geslaagd voor de drone theorie, nu de praktijk nog en dan mag ik sneller dan de low speed mode vliegen met drones onder de 4kg.
Voorlopig mag ik enkel maar in low speed vliegen, tijd voor te oefenen op de vliegclub dan maar.

In herinner uit mijn beginjaren op het internet (20 jaar geleden) nog een site waar je andermans stoelgang punten kon geven. Het is toch een 'bruine', sorry rode draad doorheen de fora hier. Misschien een tip voor sommigen :). Weet niet of het nu nog bestaat.
Ratemypoo.com

Deliveroo, epic joke, :rofl: :rofl: Ik bestel bij McDo om 10u, zaak gaat open om 11u.
Bezorgmoment ligt dan vast op 11u45. Om 13u45 was er nog steeds niks geleverd.
Dan maar op de chat gegaan, onmiddellijk bevestiging van annulatie en refund gekregen.

Deliveroo, epic joke, :rofl: :rofl: Ik bestel bij McDo om 10u, zaak gaat open om 11u.
Dan maar op de chat gegaan, onmiddellijk bevestiging van annulatie en refund gekregen.
Dus boterhammeke? :(

das ook zwaar balen als ge mcDo verwacht :(
Klopt, maar McDo is hier niet verantwoordelijk voor. Deliveroo is hier een tijdje geleden geland in Sint-Niklaas, hopelijk voor hen zijn andere bestellingen wel tijdig geleverd geweest.

onlangs zo problemen gehad bij Domino`s.
Met de klas bestellen we pizza`s voor de volgende dag. Pas de volgende dag bellen ze ongeveer een uur ervoor dat het gekozen filiaal gesloten is. Natuurlijk al wel via de app betaald, dus vijftig euro op hun rekening, en waar ik nu op moet wachten.
Dus ik bestel weer via de app, maar kies een ander filiaal voor de bestelling. Ik betaal: de app stuurt de bestelling automatisch weer door naar het filiaal dat gesloten is: weer vijftig euro kwijt en geen pizza. dan maar gebeld naar dat ander filiaal, die hebben dan wel geleverd, maar we hebben nog eens contant mogen betalen . In totaal dus 150 euro kwijt voor zes pizza`s :p
Ik bel de volgende dag naar dat ene filiaal, blijken ze dicht te zijn voor verbouwingen en ik wordt automatisch doorgeschakeld naar dat andere filiaal, dus ik kan hen niet meer bereiken. de andere filiaalhouder heeft wel verzekerd dat ik mijn geld terug krijg als bestellingen niet doorgaan, maar eerlijk gezegd zou het me verbazen als dat in orde gaat komen met de terugbetalingen, want bij die tweede bestelling zijn alle vakjes van de procedure wel doorlopen (ondanks dat er dus niets geleverd is).

Voor het eerst in jaren nog een moeten blazen, uiteraard Safe. Was bij een grote controle op zowat elk klein detail. Agenten waren zeer correct en complimenteerden mij zelfs met hoe mijn lading gezekerd was. :D Enige wat ze vonden was de brandblusser die over tijd was, maar omdat de rest perfect was, mocht ik beschikken zonder boete.
10km verder wel een band van de aanhanger kapot gegaan, dat was een mindere. :unsure:

Ge komt veel tegen op die verkoop groepen op facebook maar net een advertentie gezien van iemand die
bananendozen verkoopt voor 1 euro/stuk :')

Ge komt veel tegen op die verkoop groepen op facebook maar net een advertentie gezien van iemand die
bananendozen verkoopt voor 1 euro/stuk :')
Het is duidelijk te zien dat de rommelmarkten niet meer doorgaan. Regelrechte containerparkspullen tegen een quasi nieuwprijs verkopen, prullen veel duurder dan de winkelprijs verkopen,... .

Ff door de comments scrollen and you get the jist of it :)

Als ik het dus goed heb, hebben ze een geaardheid uitgevonden voor mensen die enkel aangetrokken zijn tot de andere sekse, met uitsluiting van transseksuelen.

Hier hoort dan een vlag bij omdat ze het willen verkopen op dezelfde manier als holebi zijn, om zo mensen die dit discriminerend vinden zelf te kunnen betichten van discriminatie. Dit allemaal passend in de 9gag-pubermentaliteit.

Zoiets?

Terug
Bovenaan