Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kan warm worden.Vier daagskes Sevilla geboekt in juni.
Kan ik eindelijk eens een stierengevecht zien.
Achteraan twintig tot vooraan dertig vind ik persoonlijk ideaalDat kan warm worden.
. Normaal zouden de echte hittegolven in de buurt (of over) de veertig toch pas later op het jaar moeten komen.In 2019 Andalusië wat rondgereisd (Granada, Cordoba, Sevilla, Cadiz, en terug Sevilla voor de terugvlucht), en die laatste dag Sevilla zal me altijd bijblijven als amper dragelijk, echt een loden hitte. Maar het was wel iets later in de zomer.Achteraan twintig tot vooraan dertig vind ik persoonlijk ideaal. Normaal zouden de echte hittegolven in de buurt (of over) de veertig toch pas later op het jaar moeten komen.
.
.K vind het zo grappig al niet meer.kIs begonnen met insanity workout (free ofcourse dus interesseert me niet of het brol zou zijn of niet dat zal ik zelf wel ondervinden) en ik ben kapot gwn na de eerste test om de fitheid te bepalen en dan ziet ge de twee mensen die de oefeningen (voor)doen regelmatig het dubbel halen qua aantallen.
Ik wou dat ik terug zestien was en conditie die naam waardig had.
.Luxeprobleem eigenlijk: bijna afgestudeerd als vpk en door de grote keuze aan werkaanbieders geraak ik er niet aan uit waar ik wil werken.
Ziekenhuis uit de buurt: dichtbij, maar al veel te vaak stages gehad daar en wil wel eens van omgeving veranderen
Projectverpleegkundige: inschrijfbonus en auto, maar geen vast team

is dat het nieuwe Netflix & Chill?Pokemon kaarten ruilen met finaliste van miss belgie![]()
djeezes... hoe is da mogelijk da ze nog springen me zo'n primitieve parachutes... me zo'n defensiebudget -_- Alst t'belgisch leger was zou ik het nog verstaan, ma tzijn amerikanen![]()
Brandweer haalt zes militaire parachutisten uit bomen tijdens oefening in Hechtel-Eksel: niemand gewond
De brandweer heeft woensdagavond zes militaire valschermspringers uit de bomen gehaald op het militaire domein van Hechtel-Eksel. Door plotse windstoten dreven vijf Amerikaanse parachutisten en een Belg in de richting van het bos in plaats van naar de landingszone. Een klimteam heeft ze met...m.hbvl.be

Eén van de parachutisten moest ook het artikel typen?![]()
Brandweer haalt zes militaire parachutisten uit bomen tijdens oefening in Hechtel-Eksel: niemand gewond
De brandweer heeft woensdagavond zes militaire valschermspringers uit de bomen gehaald op het militaire domein van Hechtel-Eksel. Door plotse windstoten dreven vijf Amerikaanse parachutisten en een Belg in de richting van het bos in plaats van naar de landingszone. Een klimteam heeft ze met...m.hbvl.be
HLN is anders ook weer goed wakkerEén van de parachutisten moest ook het artikel typen?
"The less you sweat in training, the less you bleed in combat’”, zegt de woordvoerder van Defensie."
Goeie motivational, die ga ik ook beginnen te gebruiken.