Je glimlach van vandaag

Achteraan twintig tot vooraan dertig vind ik persoonlijk ideaal :). Normaal zouden de echte hittegolven in de buurt (of over) de veertig toch pas later op het jaar moeten komen.
In 2019 Andalusië wat rondgereisd (Granada, Cordoba, Sevilla, Cadiz, en terug Sevilla voor de terugvlucht), en die laatste dag Sevilla zal me altijd bijblijven als amper dragelijk, echt een loden hitte. Maar het was wel iets later in de zomer.

Achja we zullen wel zien, twee jaar geleden naar Malta geweest in juni en daar zou het dan eerder rond de 25 graden moeten geweest zijn en daar hebben we toen ook achteraan de 30 gehad dat de Maltezen ons zot verklaarden dat we überhaupt nog iets deden :D .

Al zou ik vier dagen 40 graden nu wel niet optimaal vinden nee :p .

Pasta, verse pecorino, spek, pijnboompitjes en geroosterde paprika. Het geheel smeuïg gemaakt met pastawater en goed wat grof gemalen zwarte peper.

:bow:

De Jos, op weg naar de KBC vandaag:

1681234665288.gif

Maar hij is er geraakt. Rond half 4 stond mijn eigen geld op mijn rekening. Slechts 5 dagen voor een simpele overschrijving. Welkom in 2023!

kIs begonnen met insanity workout (free ofcourse dus interesseert me niet of het brol zou zijn of niet dat zal ik zelf wel ondervinden) en ik ben kapot gwn na de eerste test om de fitheid te bepalen en dan ziet ge de twee mensen die de oefeningen (voor)doen regelmatig het dubbel halen qua aantallen :laugh: .

Ik wou dat ik terug zestien was en conditie die naam waardig had :laugh: .
K vind het zo grappig al niet meer.

Als dit geen effect heeft zoek ik die kerel persoonlijk op :lol: .

Luxeprobleem eigenlijk: bijna afgestudeerd als vpk en door de grote keuze aan werkaanbieders geraak ik er niet aan uit waar ik wil werken.

Ziekenhuis uit de buurt: dichtbij, maar al veel te vaak stages gehad daar en wil wel eens van omgeving veranderen
Projectverpleegkundige: inschrijfbonus en auto, maar geen vast team

Jupla, ik mag in september starten in mijn voorkeursinstelling. Vanaf ik mijn contract heb getekend, kan ik ook in het brutoloontopic posten met mijn zorgsectorloon zodat iedereen opnieuw met beide voeten op de grond staat haha. :oi22:

djeezes... hoe is da mogelijk da ze nog springen me zo'n primitieve parachutes... me zo'n defensiebudget -_- Alst t'belgisch leger was zou ik het nog verstaan, ma tzijn amerikanen :wallbash:

Eén van de parachutisten moest ook het artikel typen?
"The less you sweat in training, the less you bleed in combat’”, zegt de woordvoerder van Defensie."

Goeie motivational, die ga ik ook beginnen te gebruiken.

Eén van de parachutisten moest ook het artikel typen?
"The less you sweat in training, the less you bleed in combat’”, zegt de woordvoerder van Defensie."

Goeie motivational, die ga ik ook beginnen te gebruiken.
HLN is anders ook weer goed wakker 😆

Deze las ik deze morgen in dat artikel van die dure nummerplaat in Dubai: Het gaat om een kentekenplaat met in het midden het nummer 7 en helemaal links het getal P. :unsure:

Kennis die me op LinkedIn toevoegt. Heeft "(She/They)" achter haar naam staan. Geen probleem met die trend om je voornaamwoorden te tonen, da's iets onnozels dat binnen een jaar toch weer overgewaaid is. Maar wat moet je nu aanvangen met she/they? Het zijn allebei persoonlijke voornaamwoorden. Meestal is het she/her of they/them. Ik mag dus gewoon afwisselen tussen vrouwelijk en onzijdig of wat? :p

Terug
Bovenaan