Je glimlach van vandaag

Donald jail Trump, de schandvlek van het Amerikaanse Presidentschap die de geschiedenisboeken ingaat als de eerste president die officieel in staat van beschuldiging voor een misdrijf wordt gesteld terwijl hij nog niet eens het woord "Indicted" kan spellen.
hij zal zijn cofveve nog niet gehad hebben

Donald jail Trump, de schandvlek van het Amerikaanse Presidentschap die de geschiedenisboeken ingaat als de eerste president die officieel in staat van beschuldiging voor een misdrijf wordt gesteld terwijl hij nog niet eens het woord "Indicted" kan spellen.
Zou Nixon moeten geweest zijn.
De aanklachten waren al geschreven maar Ford heeft snel snel een presidential pardon gegeven aan het begin van zijn ambtstermijn.

En het zou mij niet verbazen dat hij daarmee nog meer stemmen kan ronselen vanuit bepaalde hoeken.

:rofl: Dat het soms wel heel moeilijk is om gewoon de antwoordjes in het formulier te plaatsen.

1680293127256.png

(Duur) strijkijzer van 2 jaar en 4 maanden geeft de geest. Dus in een vlaag van "what would dad do", plus een voormiddag alleen thuis plus een soldeerbout & multimeter in het bezit het onding eens opengemaakt en doorgemeten. Euvel gevonden in de (mechanische) thermostaat, nieuwe verbinding gelegd, et voila, terug een perfect werkend strijkijzer.

Planned obsolescence? Niet met mij zenne!

Alléé, ze hebben die demente vent in een rusthuis gestoken , die een beetje verder van mij woonde.

Onlangs zag ik allemaal mos, in mijn brievenbus.
Ik dacht dat er een vogel daar een nest in aan het maken was. Nee hoor, die kerel had dat mos met een mesje uit gesneden op het voetpad voor mijn deur.

Ik weet dat het een pietje precies was. Toen ik hier kwam wonen zei hij "wekelijks kuist ge best met een borstel de goot uit van de straat, das netjes". :sop:

Ik zei dat ik in tegenstelling tot hem, nog niet op pensioen was, dat hij daar meer tijd voor heeft dan ik.

Maar om zomaar eventjes mij te commanderen, en mos in mijn brievenbus te deponeren gaat er over.

Ik denk niet dat ik hem ga bezoeken :baard:

Alléé, ze hebben die demente vent in een rusthuis gestoken , die een beetje verder van mij woonde.

Onlangs zag ik allemaal mos, in mijn brievenbus.
Ik dacht dat er een vogel daar een nest in aan het maken was. Nee hoor, die kerel had dat mos met een mesje uit gesneden op het voetpad voor mijn deur.

Ik weet dat het een pietje precies was. Toen ik hier kwam wonen zei hij "wekelijks kuist ge best met een borstel de goot uit van de straat, das netjes". :sop:

Ik zei dat ik in tegenstelling tot hem, nog niet op pensioen was, dat hij daar meer tijd voor heeft dan ik.

Maar om zomaar eventjes mij te commanderen, en mos in mijn brievenbus te deponeren gaat er over.

Ik denk niet dat ik hem ga bezoeken :baard:
Ik had een gelijkaardige buur in mijn eerste huis. Had net de sleutels van de notaris ontvangen en was voor de eerste x binnen sinds de ondertekening van de compromis en er werd gebeld. Ne vent met een pak onkruid in zijn handen.

"ge moet uw vuil voor uw huis wegdoen!" En gooit dat langs mij heen in mijn inkomhal.

Teh fuck????

Tegen dak mij omgedraaid had voor da op te pakken en terug te smijten was em al weggewandeld..

Welkom in de buurt :unsure:

Schijnt dat hij nog de makkelijkste was van de 2 ongetrouwde broers die daar woonden.

:unsure:

Ik had een gelijkaardige buur in mijn eerste huis. Had net de sleutels van de notaris ontvangen en was voor de eerste x binnen sinds de ondertekening van de compromis en er werd gebeld. Ne vent met een pak onkruid in zijn handen.

"ge moet uw vuil voor uw huis wegdoen!" En gooit dat langs mij heen in mijn inkomhal.

Teh fuck????

Tegen dak mij omgedraaid had voor da op te pakken en terug te smijten was em al weggewandeld..

Welkom in de buurt :unsure:

Schijnt dat hij nog de makkelijkste was van de 2 ongetrouwde broers die daar woonden.

:unsure:
Welja ik snap wat ge bedoelt.
Straks komt hier misschien weer commentaar omdat dit mijn glimlach is, dat er iemand naar een bejaardentehuis moet.... Maar degene die zo iemand in de straat hebben, en die regelmatig moeit, begrijpen mij (gelukkig) wel ;)

Hij wil dan altijd "het ijs breken" als ik hem zag, met rare openings zinnen "helaba. Hoe lang is het geleden dat ge nog es uw garage poort hebt gepoetst? want ik heb u da eigenlijk nog nooit zien doen" :rofl:

Eigenlijk glimlach van gisteren, maar gisteren een paar benchy's geprint op mijn Creality Ender 3. Klein beetje stringing, maar voor de rest ging het goed. Dat ding heeft al 3 verhuizen meegemaakt, kdacht dat het ondertussen wel helemaal uit de haak zou staan, maar dat blijft maar werken.

Mijne buurman is gisteren met zijn familie gaan eten voor zijne verjaardag naar een pizzeria. Zitten nu te klagen dat ze het niet zo lekker vonden.
Geen een van hen heeft dan ook pizza besteld maar wel biefstuk-friet en scampi's :rofl:

Nief televisietje gekocht voor in de keuken, kleiner als 24 inch vindt ge bijna niet, maar wat een aansluitingen dat dat ding heeft, ge kunt daar bekan alles op aansluiten, meer zelf als op mijne samsung qled. Is wel (maar) hd ready, maar daar zit zelf hdr op. Da vindt ge niet zo vaak op zulke kleinere toestellekes denk ik.

De vorige begon geen compact signaal (digitaal signaal via coax) meer af te spelen, het scherm werkte nog, maar volgens de telenet medewerker schoot zijn klein tv'ke in brand nadat hij van die kleine biep signaalkes begon te geven. Heb dat dan eens opgezocht, en dat duidt inderdaad op een technisch mankement van een of ander component van de tv, en bijna elk merk heeft andere tuutjes, maar we wouden niet echt meer kosten maken voor dat tv ke.

En als ge zoiets kunt vermijden van in brand te schieten... Soit dees ding kan alles met ingebouwde Android TV, mega content van deze aankoop

Terug
Bovenaan