Je glimlach van vandaag

Ik geef je ten laatste in november een antwoord!
Hoe moeilijk kan het zijn om een huis met zwembad te vinden langs een huis met een oplaadpaal voor een elektrische auto op een plaats waar ze pas het warm water hebben uitgevonden.

Of ik vraag aan elke frituur of ze iemand kennen die een maandloon uitgeeft per bestelling, die zullen we de wat wel wijzen.

Hoe moeilijk kan het zijn om een huis met zwembad te vinden langs een huis met een oplaadpaal voor een elektrische auto op een plaats waar ze pas het warm water hebben uitgevonden.

Of ik vraag aan elke frituur of ze iemand kennen die een maandloon uitgeeft per bestelling, die zullen we de wat wel wijzen.
Voor een prijsje kan ik u wel aan een adres helpen ( of een huis op Google maps, ik ken het adres eigenlijk niet :thinking: )

Blijft een geweldige streek met lekker eten.

Wij zitten in Gerardmer, vorig jaar in xonrupt-longemer.

Dit jaar es uitstapje doen naar Colmar.
En naar welke Colmar gaat ge dan? Kortrijk, st-denijs of Groot-Bijgaarden? Want dat is toch al een eind rijden vanuit Gerardmer :unsure:

Fritjes op zondag. :love:
Dat is bij ons quasi elke zondag. :)
En ook de enige keer per week dat ik frieten eet, kwestie van de cholesterol en het gewicht niet in overdrive te krijgen.

Zondag is ook altijd de dag dat wij bij mijn moeder gaan eten, en mijn zus en haar gezin komt dan ook langs.
Altijd fijn zo'n vast family moment om wat bij te praten over ...

Ale, mijn vader is net terug thuis uit het ziekenhuis, ik vraag me alleen af of dat in dit topic thuis hoort, of dat het snel een ergernis gaat worden.

Ale, mijn vader is net terug thuis uit het ziekenhuis, ik vraag me alleen af of dat in dit topic thuis hoort, of dat het snel een ergernis gaat worden.
En de eerste "ergernis" is al een feit.
Donderdag moet hij weer naar het ziekenhuis voor nog een afspraak / onderzoek bij een dokter, dan hadden ze hem gvd toch beter een paar dagen langer daar kunnen houden he.
Dat is weer extra transport heen en terug regelen :wallbash:

Terug
Bovenaan