Je glimlach van vandaag

In mijn handtekening staat dan ook een mailadres waar ze naartoe kunnen mailen voor hun facturen. En er staat een ander mailadres voor dringendere zaken en een telefoonnummer.

Als het dan toch zo belangrijk is kunnen ze gewoon heel simpel hun mail forwarden of bellen. En in het ander geval bellen ze of mailen ze maar even een weekje later.

trouwens als ik mails krijg die me op basis van foutieve aannames onprofessionalisme verwijten en ze dan zelf het woord syndicus verkeerd schrijven, wel dan delete ik die mail standaard :unsure:

En de zaken waar je dan mee bezig bent zoals bv waterschade ofzo? (Of in u geval schade aan toiletten)
Die mensen moeten u dus een week later maar opnieuw contacteren?
Toffe manier van werken, als je dan wat pech hebt als bewoner is die van de verzekeringen de week nadien op verlof, de week erna de aannemer, de week erna de bovenbuur waar de lek zit en dan kan de bewoner die schade heeft en gewoon de shit opgelost wilt zien worden 50 mails sturen?

En dan ben jij als ik het zo lees nog een goede syndicus, in tegenstelling tot u collega's

Ik ben geen plebs dat een syndicus nodig heeft, als echte BG'er ben ik namelijk groot grond bezitter 😂
Vandaar de foute schrijfwijze van syndicus, het was namelijk de eerste keer dat ik dat woord in de mond nam 🤮

K zie het probleem niet als er een adres is waar ze terechtkunnen? Een syndicus is het verboden om verlof te pakken en dan ook effectief verlof te pakken zoals het hoort namelijk geen seconde bezig zijn met het werk?

K zie het probleem niet als er een adres is waar ze terechtkunnen? Een syndicus is het verboden om verlof te pakken en dan ook effectief verlof te pakken zoals het hoort namelijk geen seconde bezig zijn met het werk?
Nee dat zegt hij toch niet, maar dat een niet-dringende mail gewoon genegeerd wordt omdat die in verlof toekomt is nu niet direct het toonbeeld van professionaliteit.

Als ik een Out of Office krijg en het is een dringende mail, dan stuur ik die door naar een andere persoon. Zoals kay-gell ook zo’n adres staan heeft in zijn bericht. Voor een niet-dringende kleinigheid ga ik ervan uit dat dat na het verlof wel opgepakt zal worden.

Nee dat zegt hij toch niet, maar dat een niet-dringende mail gewoon genegeerd wordt omdat die in verlof toekomt is nu niet direct het toonbeeld van professionaliteit.

Als ik een Out of Office krijg en het is een dringende mail, dan stuur ik die door naar een andere persoon. Zoals kay-gell ook zo’n adres staan heeft in zijn bericht. Voor een niet-dringende kleinigheid ga ik ervan uit dat dat na het verlof wel opgepakt zal worden.
Als een dringende mail genegeerd wordt door de persoon die in verlof is en er is niemand anders om dat op te vangen, ja dat is niet echt ok. Als er andere opties zijn om die dringende mail op te vangen dan vind ik het perfect ok iig. En dat tweede is toch ook wat kay-gell doet idd dus dan snap ik de "commotie" hierrond niet.

Als een dringende mail genegeerd wordt door de persoon die in verlof is en er is niemand anders om dat op te vangen, ja dat is niet echt ok. Als er andere opties zijn om die dringende mail op te vangen dan vind ik het perfect ok iig. En dat tweede is toch ook wat kay-gell doet idd dus dan snap ik de "commotie" hierrond niet.
Het gaat over de niet-dringende mails die gewoon genegeerd worden…

Het gaat over de niet-dringende mails die gewoon genegeerd worden…
Daar zie ik nog minder een probleem in. Niet dringende mails kunnen genegeerd worden tijdens verlof, als die geen twee weken kunnen wachten dan is het label niet dringend foutief.

Moest hij na zijn verlof nog zeggen de niet dringende gaan ongelezen de prullenbak in dat is iets anders.

Edit: Ik vind die melding dan ook ok, niet dringend mail me maar terug vanaf datum x of y.

Mijne out of office staat al klaar waarin beleefd zal staan dat ze mij best na mijn verlof me terugmailen omdat ik een week aan mails niet bijgewerkt krijg :)
Da's een goed idee eigenlijk want ik geraak daar ook nooit door. Ik doe een dag of 2 een poging en dan geef ik meestal op.

Bij een SVK dat ik soms contacteer: "uw mails worden niet gelezen"
Ik ken nog ene beter: Een syndiek die letterlijk schrijft "wij zijn toe, uw mails worden niet afgeleverd en dus ook niet gelezen."

Kind 2 aan Kind 1: aie, auw auw je doet mij pijnnnnn!!!

Mama aan Kind 1: Zeg, wees eens lief voor je broer!

Kind 2: Nee, maar hij doet mij geen pijn hoor!!

giphy.gif

En de zaken waar je dan mee bezig bent zoals bv waterschade ofzo? (Of in u geval schade aan toiletten)
Die mensen moeten u dus een week later maar opnieuw contacteren?
Toffe manier van werken, als je dan wat pech hebt als bewoner is die van de verzekeringen de week nadien op verlof, de week erna de aannemer, de week erna de bovenbuur waar de lek zit en dan kan de bewoner die schade heeft en gewoon de shit opgelost wilt zien worden 50 mails sturen?

En dan ben jij als ik het zo lees nog een goede syndicus, in tegenstelling tot u collega's

Ik ben geen plebs dat een syndicus nodig heeft, als echte BG'er ben ik namelijk groot grond bezitter 😂
Vandaar de foute schrijfwijze van syndicus, het was namelijk de eerste keer dat ik dat woord in de mond nam 🤮

Collega's volgen schades ed op.
En in de out of office staat gewoon dat het kan dat het kan dat ik niet alle mails bijgewerkt krijg en dat ze dus best na m'n verlof contact opnemen als ze antwoord willen omdat ik mails over het hoofd kan zien.
Ik krijg ergens tussen de 100-300 mails per dag. Als ik van elke mail na mijn verlof moet nagaan of een collega dat opgevangen heeft of niet ben ik ook een week bezig.
In een ideale wereld zouden de collega's m'n mails doen maar daar is gewoon geen tijd voor.

Dus de klant weet goed dat het kan dat ze geen tijdig antwoord krijgen op die mail.
En vermits ik het hele jaar door heel snel alles opvolg kunnen ze dat wel eens hebben dat een mail over het hoofd gezien wordt tijdens m'n verlof zonder mij te verwijten niet professioneel te zijn.

Ik doe dat voor elk verlof van meer dan een week overigens en heb daar ooit es 1 opmerking over gehad.
En die opmerking weegt absoluut niet op tegen de gemoedsrust die ik heb als ik terugkom uit vakantie.
Dus ja, kan het alleen maar aanraden voor anderen.

Laatst bewerkt:
Playstation 5 (disc editie) aangekomen van coolblue.
Gisteren besteld. (Tijdens de uren rustig uiteraard, zoals gouvernementeel scum het beaamt.)
Nu dus alweer uitverkocht blijkbaar, wat geluk gehad dus.

Ik was al enige dagen aan het uitkijken voor eentje, nergens beschikbaar op de vertrouwde sites.
(En voor een amazon heb ik het niet, als het dan stuk aankomt, begin maar.)

Nu het is zover, ik ga dat ding opzetten:

Laatst bewerkt:
Nog eens een uurtje vrij op het einde van de dag om wat te gamen. Dat is weer te lang geleden. Dat kunnen ook meerdere uurtjes worden met spijt morgenvroeg.

Nog eens een uurtje vrij op het einde van de dag om wat te gamen. Dat is weer te lang geleden. Dat kunnen ook meerdere uurtjes worden met spijt morgenvroeg.

Ik doe dat niet meer. Als ik hem om 21u opzet voor een uurtje dan lig ik om 1u in bed en kan ik pas slapen om 2u. Geen karakter.

Het digitale bord aan het station van Aarschot.
Eerst beelden van de campagne #stop agressie. Een treinconducteur met gebroken glas

Om als volgende een stukje promofilm voor Creed III, de bokser

Goei timing :laugh:

Op hotel dit weekend. Met een hele hoop Britten, niet de glimlach want het ontbijtbuffet is een ramp met die gasten.

Aan het koffiemachine slaagt er steeds ene in om een koffie verkeerd/latte/cappuccino te nemen en te vertrekken met enkel het eerste deel wat hij aangeduid heeft en de melk te laten doorlopen. 🤣

Heidi stortte geld op het verkeerde rekeningnummer ... in 1998 😂

Volgende week een interview met André, die in 1989 zijn wc is vergeten doortrekken na een grote boodschap.

Terug
Bovenaan