Fons De Whiskyspons
Active member
In mijn handtekening staat dan ook een mailadres waar ze naartoe kunnen mailen voor hun facturen. En er staat een ander mailadres voor dringendere zaken en een telefoonnummer.
Als het dan toch zo belangrijk is kunnen ze gewoon heel simpel hun mail forwarden of bellen. En in het ander geval bellen ze of mailen ze maar even een weekje later.
trouwens als ik mails krijg die me op basis van foutieve aannames onprofessionalisme verwijten en ze dan zelf het woord syndicus verkeerd schrijven, wel dan delete ik die mail standaard
En de zaken waar je dan mee bezig bent zoals bv waterschade ofzo? (Of in u geval schade aan toiletten)
Die mensen moeten u dus een week later maar opnieuw contacteren?
Toffe manier van werken, als je dan wat pech hebt als bewoner is die van de verzekeringen de week nadien op verlof, de week erna de aannemer, de week erna de bovenbuur waar de lek zit en dan kan de bewoner die schade heeft en gewoon de shit opgelost wilt zien worden 50 mails sturen?
En dan ben jij als ik het zo lees nog een goede syndicus, in tegenstelling tot u collega's
Ik ben geen plebs dat een syndicus nodig heeft, als echte BG'er ben ik namelijk groot grond bezitter 
Vandaar de foute schrijfwijze van syndicus, het was namelijk de eerste keer dat ik dat woord in de mond nam

Vandaar de foute schrijfwijze van syndicus, het was namelijk de eerste keer dat ik dat woord in de mond nam