Mulan
Well-known member
Boma speelt niet mee in familie he slimmen!En, weet ge het antwoord?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boma speelt niet mee in familie he slimmen!En, weet ge het antwoord?![]()
Boma speelt niet mee in familie he slimmen!
met een vuil antweirps accent: kan a dees of kan a da? want ik kan allebeiDat een Canadees de slag om Vlaanderen kwam geven.
Ok, mss de glimlach van gisteren.

U kennende: ook nie uw mails bekijken he.Ik ga hier nog tot een uur of 11 op mijn werk zitten en dan bol ik het af om morgenvroeg op verlof te vertrekken tot volgende week donderdag.
Subiet op da knopke out-of-office duwen gaat zo deugd doen, heb mijne simkaart verwijderaar mee en das het eerste wat ik ga doen als ik daar aankom![]()

U kennende: ook nie uw mails bekijken he.
En ik wil u een week lang niet in de werkergernissenthread zien!![]()

Ik ga hier nog tot een uur of 11 op mijn werk zitten en dan bol ik het af om morgenvroeg op verlof te vertrekken tot volgende week donderdag.
Subiet op da knopke out-of-office duwen gaat zo deugd doen, heb mijne simkaart verwijderaar mee en das het eerste wat ik ga doen als ik daar aankom![]()
Even bovenstaande uit het ergernissen topic gequote.En er is nieuws vanuit het ziekenhuis, het is echter mijn vader zelf die gebeld heeft naar ons.
We weten dus nog altijd niks wat er juist gebeurd is, want daarover weet hij zelf ook niks.
Beleefder dan ik. Bij mij staat er: You can contact me by waiting until I get back.Mijne out of office staat al klaar waarin beleefd zal staan dat ze mij best na mijn verlof me terugmailen omdat ik een week aan mails niet bijgewerkt krijg![]()
Beleefder dan ik. Bij mij staat er: You can contact me by waiting until I get back.

Bij een SVK dat ik soms contacteer: "uw mails worden niet gelezen"Das ne goeie
Vind honestly dat dat wel wat meer gangbaar mag worden dat mensen niet verwachten dat ge na een week of meer verlof uw mails inhaalt maar dat ze gewoon erna ff opnieuw contact moeten opnemen.
Beleefder dan ik. Bij mij staat er: You can contact me by waiting until I get back.

Was da nu voor zever?Das ne goeie
Vind honestly dat dat wel wat meer gangbaar mag worden dat mensen niet verwachten dat ge na een week of meer verlof uw mails inhaalt maar dat ze gewoon erna ff opnieuw contact moeten opnemen.

Was da nu voor zever?
Als ik in een appartement woonde, en mijn sindicus iets moest opvolgen.
Ik stuur mijn sindicus een mail met info zodat hij het verder kan opvolgen.
Dan verwacht ik dat die persoon, die ik betaal om zijn job, zijnde dat op tevolgen, zijn job doet...
En niet ctrl+a - del doet...
Als mijn klanten mij mailen met eenders wat, dan staat er in mijn handtekening dat ze voor dringende dingen bij de service desk terecht kunnen, die hen met de juiste diensten door zal verbinden.
En mijn pm's/teamlead moeten maar zien dat ik bij terugkomst tijd genoeg heb om mijn mailbox op te volgen...
Ale, als we de rollen omdraaien:
Sindicus mailt mij tijdens men verlof een factuur.
Ik verwijder deze want "pech, ik had verlof".
Dan zal ik 9/10 bovenop de factuur administratie kosten gaan mogen betalen voor de herinnering...
Mss moet ik da is bij de belastingen proberen?
Tis u professioneel email adres, dan mqg de tegenpartij verwachten dat er professioneel mee omgegaan zal worden lijkt me?

Moh, bij deze ook gevonden, thxDe slaaptimer in de Spotify-app ontdekt.![]()